نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

حذف بدافزار لپ تاپ اچ پی/ آیا نمی دانید چگونه بدافزار را بررسی کنید؟ برای مشکلات مداوم تر، می خواهید به برخی از گزینه های اسکن و حذف ضد بدافزار نگاهی بیندازید. گزینه های رایگان و پولی به صورت آنلاین در دسترس هستند. در اینجا لیستی از گزینه هایی است که امروز نمایه خواهیم کرد.

  McAfee Total Protection و حذف بدافزار لپ تاپ اچ پی

مک آفی که در بسیاری از دفاتر شناخته شده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است، یک برند قدیمی با ردپایی بزرگ در دنیای امنیت فناوری است. آنها طیف گسترده ای از خدمات را متناسب با بازار مصرف کننده و سازمانی ارائه می دهند.

McAfee Total Protection گل سرسبد آنها است و 3 سطح قیمت گذاری برای پشتیبانی از کاربران فردی تا خانواده های بزرگتر با نیازهای متنوع تر طراحی شده است.

در حالی که طرح انفرادی بسیاری از ویژگی‌های فوق‌العاده را ارائه می‌کند، پس‌انداز شما به سرعت افزایش می‌یابد که به برنامه‌های آن‌ها برای 5 و 10 لپ تاپ hp می‌رسید. به آنچه که هر کدام در نمودارهای قیمت گذاری و ویژگی های McAfee ارائه می دهند، نگاهی بیندازید.

SpyBot Search & Destroy

یکی از طولانی‌ترین گزینه‌های موجود در لیست ما، SpyBot Search & Destroy، قدرت ماندگاری زیادی داشته است. این یک رابط نسبتا ساده با ویژگی‌های قابل اعتماد است، اما به لطف نسخه رایگان قوی خود، سال‌ها یک گزینه محبوب بوده است. نسخه رایگان SpyBot اسکن کامل سیستم به همراه گزینه های ایمن سازی و به روز رسانی های آسان را ارائه می دهد تا بتوانید از انواع جدید نرم افزارهای مخرب جلوتر بمانید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل روشن نشدن لپ تاپ

برای دسترسی به ویژگی های گسترده تر، باید یک اشتراک 1 ساله خریداری کنید. برای کاربران خانگی، از امروز، این هزینه برای شما 15.99 دلار در سال خواهد بود. طیف کاملی از گزینه های اشتراک SpyBot را بررسی کنید یا نسخه رایگان را اکنون دانلود کنید.

Malwarebytes

Malwarebytes یکی دیگر از گزینه های قدیمی است که دارای یک رابط کاربری ساده و آسان است. نسخه رایگان آنها با یک سیستم اسکن و حذف ساده همه چیز را به عملکرد اصلی خلاصه می کند. با این راه‌اندازی نیازی به نگرانی زیادی در مورد هزینه‌ها یا تنظیمات نخواهید بود.

برای کاربرانی که بودجه امنیتی یا فناوری اطلاعات بیشتری دارند، پیشنهادات خانگی و تجاری پولی آنها حفاظت و پشتیبانی بی‌درنگ جامع‌تری ارائه می‌کند. قیمت فعلی طرح اولیه آنها 39.99 دلار در سال است، اما اگر نیاز به محافظت از چندین لپ تاپ hp در خانه یا کسب و کار کوچک خود دارید، گزینه های سطحی و قیمت های بسته زیادی وجود دارد.

حذف بدافزار لپ تاپ اچ پی

AVG، بهترین گزینه حذف بدافزار لپ تاپ اچ پی

مجموعه ضد بدافزار AVG با محافظت بی‌درنگ در هنگام گشت و گذار، گزینه بسیار خوبی برای بررسی است. با داشتن یک سیستم اسکن و حذف معمولی، AVG همچنین محافظت اضافی در مرورگر و به‌روزرسانی‌های آسان را از طرح رایگان ارائه می‌دهد و اگر نسخه پولی را انتخاب کنید، موارد بیشتری را ارائه می‌دهد.

آیا از مشکلات امنیتی مرورگر وب خود خسته شده اید؟ AVG یک مرورگر امن رایگان ارائه می دهد که می توانید آن را دانلود کنید و اساساً مانند سایر مرورگرها از آن استفاده کنید. مزایا شامل ردیابی و محافظت از تبلیغات، به علاوه کنترل‌های امنیتی آسان و ادغام بهتر در صورتی که قبلاً از AVG برای محافظت از بدافزارهای معمول خود استفاده می‌کنید، می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید   حافظه لپ تاپ hp

آنتی ویروس Avast

آنتی ویروس Avast یک گزینه محبوب است که لیست قابل مقایسه ای از خدمات رایگان و پولی را با تفاوت های کوچک ارائه می دهد. به طور خاص، طرح رایگان آنها شامل گزینه ای برای محافظت از رمزهای عبور شما است، بنابراین اعتبارنامه ورود شما در برنامه به جای مرورگر شما ایمن می شود.

اگر می‌خواهید امنیت کلی خود را افزایش دهید، Avast با برنامه‌های یکپارچه‌ای مانند Avast Omni که می‌تواند از طیف وسیعی از لپ تاپ hp‌ تحت شبکه محافظت کند، محافظت کاملی دارد.

تاثیر برنامه بیت دیفندر در حذف بدافزار لپ تاپ اچ پی

یکی دیگر از گزینه های محبوب، BitDefender، اصول اولیه خوب و قیمت رقابتی چند لپ تاپ hp را ارائه می دهد. اگر بخواهید کل لپ تاپ hp خانگی را به جای لپ تاپ hp خود ایمن کنید، بسیار عالی است.

با طرح رایگان، همان نوع حفاظت استانداردی را که می‌توانید از سایر ورودی‌های ما انتظار داشته باشید، دریافت می‌کنید، منهای روال معمول اسکن. بیت دیفندر در پس‌زمینه اجرا می‌شود و آنها به رویکرد مینیمالیستی خود در طراحی رابط افتخار می‌کنند.

بالا نیامدن لپ تاپ hp

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 1 =