نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

سرعت پردازنده در لپ تاپ / یکی از قسمت های اصلی در لپ تاپ اچ پی پردازنده می باشد که سرعت لپ تاپ اچ پی را تامین می نماید. در صورتی که لپ تاپ اچ پی شما دچار کندی شده است یکی از بهترین راه کار ها می تواند تعمیر و یا تعویض این قطعه باشد. در این مقاله در رابطه با اهمیت سرعت پردازنده اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

پردازنده های بازی

بازی در طول سال ها پیچیده تر شده است و به نظر می رسد هر روز پیشرفت می کند. همه این ویژگی های اضافه شده و تجربیات واقع گرایانه نیاز به پردازنده ای دارند که بتواند شما را در بازی نگه دارد. اکثر بازی ها از 1 تا 4 هسته استفاده می کنند و بسیاری از آنها به هسته های پردازنده یکدست بیشتری برای تجربه بهینه نیاز دارند. یک پردازنده چهار هسته ای منطقه امن را در مورد واحدهای هسته اشغال می کند.

بازی‌هایی مانند World of Warcraft دائماً تجربه بازی را با توانایی‌های بازی به‌روز و صحنه‌های بازی که نیاز به پردازش قوی‌تری دارند، ارتقا می‌دهند. بازی‌های فشرده CPU از فناوری چند هسته‌ای بهره می‌برند تا گرافیک، صدا و بازی را با هم ترکیب کنند تا یک تجربه بازی فوق‌العاده واقعی ایجاد کنند.

سرعت پردازنده در لپ تاپ

یک پردازنده تک هسته ای در انجام تکالیف متخصص است، اما ممکن است روی بازی شما تأثیر بگذارد و عملکرد را کاهش دهد. هسته های بیشتر می تواند به دستیابی به تجربه بازی با کیفیت بالاتر کمک کند.

اگر یک گیمر جدی هستید که برای یکپارچگی تجربه طراحی شده توسط توسعه دهنده ارزش قائل هستید، ممکن است بخواهید یک پردازنده چهار هسته ای یا بالاتر مانند پردازنده Intel® Core™ i7-8750H که در لپ تاپ اچ پی گیمینگ 15 اینچی HP OMEN ارائه شده است را در نظر بگیرید. این واحد پردازشی قدرتمند از 6 هسته برای نمایش فضای بازی استفاده می کند و با چابکی بی نظیر به تکنیک بازی پاسخ می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   صفحه آبی مرگ ویندوز 10 لپ تاپ اچ پی

سرعت کلاک 3.5 گیگاهرتز تا 4.0 گیگاهرتز به طور کلی سرعت کلاک خوبی برای بازی در نظر گرفته می شود، اما داشتن عملکرد تک رشته ای خوب مهم تر است. این بدان معنی است که CPU شما در درک و تکمیل تکالیف به خوبی کار می کند.

این را نباید با داشتن یک پردازنده تک هسته ای اشتباه گرفت. داشتن هسته های بیشتر به این معنی است که CPU شما قادر به درک دستورالعمل های چند کار است، در حالی که تک رشته بهینه به این معنی است که می تواند هر یک از آن ها را به صورت جداگانه و واقعاً خوب پردازش کند.

بازی های ویدیویی در مورد انتقال شما به دنیایی دیگر و دادن فرصتی برای کشف قلمرو جدید هستند. اجازه ندهید کمبود قدرت پردازش، جادو را از دنیای شما دور کند.

پردازنده های استفاده روزمره

یک پردازنده دو هسته ای معمولاً نقطه شیرینی برای استفاده روزمره است. می‌تواند چند کار را انجام دهد و زمان صرف شده برای باز شدن برنامه‌ها یا به‌روزرسانی‌ها را کاهش دهد. یک پردازنده چهار هسته ای می تواند به شما کمک کند تا بهره وری خود را به سطح بالاتری برسانید و صرف نظر از اینکه روی چه چیزی کار می کنید، ثبات را برای تجربه محاسباتی بهتر به شما می دهد.

اگر بیشتر از افراد خلاقی هستید که ویرایش ویدیو را انجام می دهید یا برنامه های پیچیده را به صورت روزانه اجرا می کنید، ممکن است بخواهید رایانه ای با هسته های پردازنده بیشتر و سرعت کلاک بالاتر تهیه کنید تا برنامه های شما به راحتی اجرا شوند. ایستگاه کاری سیار 15 اینچی HP ZBook دارای یک پردازنده 6 هسته ای است که برای انجام ویرایش و طراحی شدید برای افراد خلاق طراحی شده است.

این مطلب را از دست ندهید   صفحه نمایش لپ تاپ

اگر از رایانه خود برای کارهای اساسی مانند پخش گاه به گاه ویدیو و بررسی ایمیل استفاده می کنید، سرعت ساعت چندان مهم نیست که به آن فکر کنید. لپ تاپ اچ پی HP 14z با پردازنده دو هسته ای ممکن است همان چیزی باشد که شما به دنبال استفاده اولیه روزانه از آن هستید. این مدل قادر است وظایف عمومی را به راحتی در یک بسته سنتی که استفاده آسان است انجام دهد.

پردازنده های محاسباتی با کارایی بالا

محاسبات با کارایی بالا به استفاده از رایانه اشاره دارد که شامل برنامه های بسیار پیچیده و فشرده داده می شود. کاربران با عملکرد بالا اغلب مهندسان، محققان و کاربران نظامی یا دولتی هستند.

این کاربران به طور مداوم چندین برنامه را اجرا می کنند و دائماً در حال بازیابی و وارد کردن اطلاعات در سیستم های نرم افزاری هستند. این نوع محاسبات معمولاً به یک پردازنده پیشرفته‌تر و سرعت کلاک بالاتر نیاز دارد.

پردازشگرهای محاسباتی همه جانبه و واقعیت مجازی (VR)

واقعیت افزوده و واقعیت مجازی مانند بازی‌ها به گرافیک، صدا و ویژگی‌های ناوبری با کیفیت بالا متکی هستند. برای اینکه واقعا احساس کنید در حال تجربه یک واقعیت جدید هستید، داشتن یک پردازنده چند هسته ای با سرعت کلاک بالا ضروری است.

نحوه نصب کارت صدای لپ تاپ اچ پی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − دو =