نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بایدها و نبایدهای انتخاب فیلترشکن لپ تاپ

فیلتر شکن ابزاری برای تغییر IP شبکه و دسترسی به سایت‌های خارجی است این نرم افزارها قابلیت نصب روی انواع تجهیزات الکترونیکی مانند تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و انواع گوشی‌های هوشمند را داشته لذا دریان مقاله نحوه دانلود و نصب فیلتر شکن روی لپ تاپ بیان خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله‌ی “خطرات استفاده از فیلتر شکن در لپ تاپ” را مطالعه کنید.

فیلتر شکن چیست؟

امروزه کاربران برای دسترسی بهتر به اینترنت و استفاده از تمام قابلیت‌های لپ تاپ اقدام به دانلود و نصب انواع VPN یا فیلتر شکن می‌کنند. این برنامه امکان وب گردی و استفاده از سایت‌های خارجی سانسور شده را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

فیلتر شکن‌ها علاوه بر مزایای فراوان معایب بسیاری هم به همراه دارند که مهم‌ترین آنها عبارت است از امکان نصب پاپ آپ (pop up) یا تبلیغات اینترنتی همراه فیلتر شکن یا نفوذ انواع ویروس و بدافزار به داخل لپ تاپ.

آشنایی با عملکرد VPN در لپ تاپ

فیلتر شکن‌ها مانند هر ابزار دیگر دارای محدودیت‌هایی بوده که کاربر باید قبل نصب با آن‌ها آشنا باشد. VPN ترافیک اینترنت شما را از طریق یک تونل از حالت داخلی خارج کرده، به این ترتیب روتر یا شبکه قادر به شناسایی ترافیک اینترنت نمی‌باشد.

یکی از قابلیت‌های مهم نرم افزارهای فیلتر شکن پنهان کردن آدرس IP از سرورهای عمومی است به این ترتیب موقعیت مکانی و فیزیکی کاربر تغییر کرده و مثلاً کاربر ایرانی می‌تواند به عنوان یک فرد انگلیسی به تمام سایت‌ها و منابع معتبر این کشور دسترسی یابد.

این مطلب را از دست ندهید   قطعات داخلی لپ تاپ

نکات مهم هنگام نصب فیلتر شکن

برخی شرکت‌های سازنده نرم افزارهای فیلتر شکن معتقد اند با نصب این برنامه‌ها از نفوذ ویروس‌های اینترنتی جلوگیری می‌شود حال آن که متخصصان وب این حرف را تکذیب کرده و نصب یک آنتی ویروس قوی همراه فیلتر شکن را به شدت توصیه می‌کنند.

برای جلوگیری از حملات فیشینگ و هکرهای مجازی حتماً برای VPN لپ تاپ خود یک پسورد معتبر و قوی قرار داده و آن را به طور مداوم بروز کنید.

ویژگی‌های اصلی فیلتر شکن قوی

یکی از معیارهای کلیدی در انتخاب فیلتر شکن مناسب قابلیت اتصال همزمان به 5 دستگاه است همچنین وجود قابلیت‌های مهم نظیر BitTorrent یک مزیت عالی محسوب می‌شود. مؤلفه دیگر در انتخاب فیلتر شکن هزینه و قیمت آن و قابلیت پشتیبانی از چندین سرور مختلف است.

نکته مهم: قبل دانلود و نصب فیلتر شکن حتماً شرایط آن را به دقت مطالعه کرده و اطلاعاتی درباره شرکت سازنده VPN مورد نظر کسب کنید.

راهنمای نصب فیلترشکن لپ تاپ

  • قبل هر چیز از اتصال لپ تاپ به اینترنت مطمئن شوید سپس وارد تنظیمات کنترل پنل لپ تاپ شده و گزینه‌ی Setup a new connection or network را انتخاب کنید.
  • در این مرحله گزینه‌ی Connect to a workplace را مطابق شکل انتخاب کرده و next را انتخاب کنید.
  • ابتدا شبکه‌ی مورد نظر را انتخاب کرده سپس گزینه‌ی create a new connection را انتخاب و وارد مرحله بعد شوید.
  • در این مرحله پنجره‌ای مقابل شما باز شده که باید آدرس سرور مربوطه را در آن وارد کرده و یک نام برای connection خود انتخاب کنید.
  • شناسه کاربری و رمز عبور را برای اتصال اینترنت وارد کرد ه و در آخر گزینه‌ی connect را فشار دهید.
این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل روشن نشدن لپ تاپ

اگر مراحل بالا را به درستی انجام دهید در این مرحله VPN شما نصب و قابل استفاده می‌باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 12 =