نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با مشکلات رایج لپ تاپ HP

لپ تاپ HP جزء پر فروش ترین محصولات این شرکت محسوب شده و طی چند سال اخیر به خاطر وجود امکانات فراوان محبوبیت فراوانی میان کاربران ایرانی و غیر ایرانی کسب کرده است. در این مقاله ضمن بررسی رایج‌ترین مشکلات لپ تاپ‌های اچ پی، راهکارهایی ارائه کرده تا کاربران به راحتی این اختلالات را شناسایی و رفع نمایند.

بخشی از مهم‌ترین مشکلات عبارتند از:

کار نکردن صفحه کلید لپ تاپ HP

گاهی اوقات صفحه کلید لپ تاپ به دلایل مختلف از جمله گیر کردنشی زیر دکمه‌ها، کثیفی قطعات و مشکلات نرم افزاری دچار مشکل شده و اصلاً کار نمی‌کند در این شرایط بهترین راه تعویض قطعه مورد نظر است که توسط کارشناسان نمایندگی اچ پی انجام می‌شود.

مشکل عدم اتصال لپ تاپ به اینترنت

عدم اتصال به شبکه از مهم‌ترین اختلالات رایج لپ تاپ و ریشه نرم افزاری یا سخت افزاری دارد برای رفع آن ابتدا اتصالات شبکه مانند کابل یو اس بی یا شبکه رابررسی کرده و روتر و مودم لپ تاپ را بازبینی کنید.

ممکن است دلیل عدم اتصال به اینترنت، قدیمی بودن سیستم عامل یا درایور ای لپ تاپ باشد از این رو بهتر است این بخش‌ها نیز مورد بازبینی قرار گیرند.

نکته: شما می‌توانید برای اتصال به شبکه از نرم افزارهای مخصوص استفاده کرده یا روتر خود را در حالت برودکست (SSID) قرار دهید.

مشکلات صفحه نمایش

ثابت ماندن پیکسل، وجود خط و خش در تصویر، سیاه شدن، ایجاد نقاط سیاه و سفید و… رایج‌ترین مشکلات صفحه نمایش لپ تاپ بوده که باعث افت کیفیت تصاویر می‌شود. در این شرایط توصیه می‌کنیم پیکسل معیوب را جدا کرده یا اطراف آن را با یک پارچه مالش دهید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعمیر برد هارد لپ تاپ

عدم راه اندازی مجدد

اغلب کاربران از عدم راه اندازی مجدد یا اصطلاحاً بوت نشدن لپ تاپ خود نگران هستند. این مشکل اغلب به دلایل نرم افزاری رخ داده و راه حل آن کرش سیستم است که باید توسط افراد کارآزموده و زبده انجام شود.

ویروسی شدن لپ تاپ HP

نشانه‌های نفوذ ویروس به لپ تاپ عبارتند از: باز شدن تعداد زیادی پنجره (pop up)، کندی اجرای برنامه‌ها و سرعت اینترنت، هنگ مداوم لپ تاپ و…

گرم شدن بیش از حد لپ تاپ

گرمای بیش از حد لپ تا پ اغلب به دلیل فشار بیش از حد به پردازنده مرکزی (cpu) یا خرابی سیستم تهویه ایجاد شده و تنها راه رفع این مشکل تعویض این قطعات می‌باشد.

برای اطلاعات بیشتر به مقالات ” چرا لپ تاپ داغ می‌شود؟” و ” آشنایی با اهمیت فن در لپ تاپ” مراجعه کنید.

قفل کردن مداوم لپ تاپ

اجرای بیش از حد برنامه‌های سنگین، عدم بروز رسانی به موقع درایور یا سیستم عامل لپ تاپ، گرمای بیش از حد و کلی عوامل دیگر باعث هنگ ناگهانی لپ تاپ و اخلال در عملکرد آن می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: آَشنایی با علل هنگ لپ تاپ

تعمیر لپ تاپ HP در نمایندگی

نمایندگی محصولات HP یکی از معتبرترین مراکز فروش و تعمیر انواع لپ تاپ و پرینتر می‌باشد این مرکز نیازهای مشتریان را درک کرده و با استفاده از مجرب‌ترین تکنیسین‌ها اقدام به رفع مشکلات تجهیزات الکترونیک می‌کند.

بخشی از خدمات نمایندگی اچ پی در تهران عبارتند از:

  • فروش انواع لپ تاپ به همراه قطعات جانبی آن‌ها؛
  • عیب یابی و تعمیر انواع ماشین اداری، پروژکتور، کامپیوتر، تبلت و… به صورت کاملاً تخصصی؛
این مطلب را از دست ندهید   عدم وصل اینترنت به لپ تاپ

برای اطلاعات بیشتر به سایت این مرکز به نشانی زیر مراجعه کرده یا با شماره‌های تماس بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 7 =