نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دو راه حل کاربردی برای تعمیر بلوتوث لپ تاپ hp

بلوتوث لپ تاپ hp یکی از بخش های دستگاه است که وظیفه ارتباط گیری به کمک یک ریز تراشه در یک فرکانس مشخص را بر عهده دارد. ممکن است این ریز تراشه به هر دلیلی( نرم افزاری یا سخت افزاری) از کار بیفتد و کارایی لازم را نداشته باشد. در این شرایط چه باید کرد و از چه روش هایی برای تعمیر بلوتوث لپ تاپ hp باید وارد عمل شد. در ادامه این بحث می خواهیم دو راه حل مفید برای رفع مشکل اتصال بلوتوث در لپ تاپ اچ پی را بررسی کنیم. این راه حل ها را به کمک تعمیرکاران و تکنسین های مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ جمع آوری کرده ایم و در اختیار شما قرار می دهیم. همراه ما باشید.

دلایل کار نکردن بلوتوث لپ تاپ hp

وقتی بلوتوث لپ تاپ hp از کار می افتد باید خوش بینانه به موضوع بنگریم و ابتدا از مسیر نرم افزاری تمام راه های موجود را بررسی کنیم تا بتوانیم مشکل را برطرف سازیم. گاهی ممکن است به دلیل در دسترس نبودن درایور سخت‌افزار یا سازگار نبودن درایور با نسخه‌ ویندوز بلوتوث لپ تاپ hp از کار بیفتد؛ اگر با اجرای ترفند های نرم افزاری موفق نشدید مشکل بلوتوث را در لپ تاپ اچ پی و در سیستم عامل ویندوز حل کنید، حتما از یک مرکز معتبر تعمیرات لپ تاپ اچ پی کمک بخواهید.

آیا بلوتوث لپ تاپ اچ پی در حالت Running است؟

در تعمیر بلوتوث لپ تاپ hp در بخش نرم افزار، اولین سوال این است: آیا سرویس بلوتوث در حال اجرا است؟ در بسیاری از موارد علت اینکه بلوتوث به درستی کار نمی کند این است که سرویس پشتیبانی بلوتوث در پس زمینه در حال اجرا نیست. برای بررسی این موضوع دکمه های Win + R را هم زمان با هم فشار دهید در پنجره باز شده، عبارت services.msc را تایپ کرده و دکمه Enter را بزنید.

این مطلب را از دست ندهید   خرید لپ تاپ 15-bs193nia اچ پی

در پنجره Services tool ، سرویس Bluetooth Support Service را پیدا کنید و ببینید که آیا در حال اجرا است یا خیر؟ اگر این سرویس در حال اجرا باشد، باید کلمه Running را در زیر قسمت آن ببینید؛ اگر هم بلوتوث لپ تاپ hp در حال اجرا نیست؛ بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Start را انتخاب کنید .

به روز رسانی بلوتوث لپ تاپ hp و نصب مجدد درایور بلوتوث

به روز نبودن یا خراب بودن درایور بلوتوث، می تواند مانع از کارکردن درست و دقیق این ریز تراشه حساس شود. لذا برای تعمیر بلوتوث لپ تاپ hp در این حالت پیشنهاد می دهیم که درایور بلوتوث را مدام از طرف شرکت سازنده به روز رسانی کنید.

به راحتی می توانید درایور مورد نظرتان را از طریق Device Manager به روز نگاه داشته یا آن را به نسخه قبل باز گردانید یا حتی آن را حذف کنید. برای این کار Device Manager را از طریق منو استارت جستجو و آن را باز کنید؛ روی قسمت بلوتوث دستگاه راست کلیک و گزینه Properties را انتخاب کنید. به تب “Driver” بروید و با کلیک کردن بر روی دکمه های مربوط می توانید درایور مورد نظرتان را بازگشت به نسخه قبل / حذف یا به روز کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 3 =