نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نصب ویندوز لپ تاپ اچ پی

منظور از نصب ویندوز لپ تاپ اچ پی همان نصب و تعویض این سیستم عامل کاربردی است. تعویض ویندوز به دستگاه کمک می کند تا جان تازه ای بیابد و نفس تازه ای بکشد. این کار در عین حالی که خیلی سخت نیست و با قرار دادن CD یا DVD ویندوز در درایور دستگاه شروع و انجام می شود، فوت و فن ها و نکات ریزی دارد که باید به آنها توجه کنیم.

به همین دلیل مقاله آموزش نصب ویندوز لپ تاپ اچ پی را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید این عملیات را با موفقیت انجام دهید. توجه داشته باشید که قبل از هر اقدامی برای تعمیر لپ تاپ hp، اطلاعات و فایل‌های ضروری موجود در درایو C را حتما به یک درایو دیگر منتقل کنید یا حتی از آن روی یک حافظه جانبی دیگر پشتیبان بگیرید.

چرا نصب ویندوز لپ تاپ اچ پی مهم است؟

وقتی ویندوزی جدید از سوی شرکت مایکروسافت ارائه می شود، به معنای ارائه سرویس های بیشتر و محیط کاربری بهتر است تا بتواند با انواع ویروس ها نیز مقابله کند. پس هرگز این موضوع را دست کم نگیرید. به علاوه روز به روز اپ ها و برنامه های کاربردی بسیاری ارائه می شوند که فقط با سیستم عامل های جدید سازگاری دارند و نمی توانند خود را با یک ویندوز قدیمی تطبیق دهند.

پس نصب ویندوز لپ تاپ اچ پی مهم است تا بتوانیم به همه این موارد دست پیدا کنیم. در هر صورت زمانی فرا می رسد که ویندوز دستگاه شما بسیار کند عمل می کند و نیازمند تعویض و نصب یک ورژن جدید است.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض ال سی دی لپ تاپ

اقدامات پایه ای برای نصب

برای نصب ویندوز لپ تاپ اچ پی قدرت سخت افزاری دستگاه را بررسی کنید. شما به مشخصات سخت افزاری نظیر میزان حجم حافظۀ سخت، Ram، سرعت پردازش CPU، سرعت و حافظۀ کارت گرافیک نیاز دارید. سپس باید بررسی کنید که دستگاه شما چه احتیاجات سخت افزاری دارد و با کدام نسخه ویندوز هماهنگ‌تر است. هرگز به حداقل‌های سخت افزاری اکتفا نکنید.

به این موضوع نیز فکر کنید که بعد از نصب ویندوز قرار است از چه نوع نرم افزارهایی استفاده کنید. قبل از نصب ویندوز لپ تاپ اچ پی باید بدانید که هر نسخه از ویندوز قابلیت های جدید دارد که توانایی های دستگاه را بالا می برد. لذا تعویض ویندوز لپ تاپ اچ پی پس از مدت طولانی استفاده از دستگاه و به خصوص با کند شدن دستگاه بسیار لازم و ضروری است. همیشه لازم است کارهای تکمیلی دیگری نیز روی دستگاه انجام دهید تا بتوانید به راحتی از ویندوز جدید استفاده نمایید.

آموزش نصب

برای نصب ویندوز لپ تاپ اچ پی DVD ویندوز را درون درایو قرار دهید و دستگاه را ری استارت کنید. در مرحله‌ای از بالا آمدن لپ تاپ باید روی یکی از کلیدهای صفحه کلید ضربه بزنید تا دستگاه از روی DVD ویندوز بوت شود و بالا بیاید. اکنون باید مراحل نصب را شروع کنید. در اولین قدم باید یکی از درایوهای Hard یا حافظۀ سخت را به کلی پاک (فرمت) کنید.

این درایو می‌تواند همان درایوی باشد که در حال حاضر ویندوز قدیمی روی آن نصب شده است. با این کار ویندوز قبلی پاک شده و با ویندوز جدید تعویض می‌شود. منظور از ویندوز جدید، ویندوزی است که تازه قرار است نصب شود. نه لزوما به معنای ویندوز نسخه جدید. چون گاهی ممکن است کاربر بخواهد روی ویندوز ۸ فعلی خود، یک ویندوز ۸ نو نصب کند. پس از اتمام مراحل نصب، تنطیمات دیگری را باید در دستگاه انجام دهید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه نصب پردازنده لپ تاپ اچ پی
5/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هجده =