نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

 لپ تاپ hp ویندوزی/ هنگامی که با لپ تاپ hp خود با مشکلات اساسی روبرو می شوید، دانستن اینکه چگونه به طور ایمن و کامل از شر بدافزار خلاص شوید یکی از مهم ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. اما چگونه می توانید متوجه شوید که کدام سیستم ها تحت تأثیر قرار گرفته اند؟ آیا می توانید به اسکنر بدافزار معمولی خود اعتماد کنید؟ آیا تلاش برای عیب یابی به تنهایی خوب است یا گرفتن کمک حرفه ای ایمن تر است؟

بخش اول در حذف بدافزار در لپ تاپ hp ویندوزی

در این مقاله، ما نگاهی کامل به بدافزار خواهیم داشت، از جمله کاوش اولیه نرم افزارهای مخرب و اینکه چگونه می تواند برای دستکاری یا کنترل سیستم عامل لپ تاپ hp شخصی شما کار کند. ما همچنین اصول اولیه نحوه تشخیص اینکه لپ تاپ hp شما آلوده شده است را بررسی خواهیم کرد، به علاوه اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه Disk Cleanup می تواند بخشی از یک روال نگهداری پیشگیرانه خوب باشد.

بخش دوم: خدمات اسکنر بدافزار لپ تاپ اچ پی

هنگامی که با اصول اولیه مشکل آشنا شدید، به بررسی خدمات اسکنر بدافزار قابل اعتماد خواهیم پرداخت. انواع مختلفی از گزینه های رایگان و اشتراک محبوب وجود دارد که باید در نظر بگیرید. ما همچنین راه‌حل‌های عملی بیشتری برای مشکلات دائمی ارائه می‌کنیم و کمکی برای ایجاد نمایه امنیتی قوی ارائه می‌کنیم. بیا شروع کنیم.

بدافزار چیست؟

بدافزار هر نرم افزاری است که برای اقدام علیه شما یا دستگاه شما طراحی شده است. این بدان معناست که اصطلاح بدافزار می تواند تقریباً به هر نرم افزاری که عمداً آسیب می زند اشاره کند. اگرچه ممکن است برای اکثر کاربران آشنا به نظر برسد، اما ممکن است هنوز چند سوال در مورد آن داشته باشید. به عنوان مثال، آیا تا به حال از خود پرسیده اید که تفاوت های بزرگ بین بدافزار و یک ویروس قدیمی لپ تاپ اچ پی معمولی چیست؟

این مطلب را از دست ندهید   انتخاب فیلترشکن لپ تاپ

 لپ تاپ hp ویندوزی

ویروس در مقابل بدافزار در لپ تاپ hp ویندوزی

به نظر می رسد که ویروس لپ تاپ اچ پی معمولی شما در واقع فقط یک نوع بدافزار است. به طور خاص، ویروس ها نوعی کد مخرب و خود-تکثیر شونده هستند.

از آنجایی که بدافزار هر نرم افزاری است که برای اقدام علیه شما یا بدافزار دستگاه شما طراحی شده است، می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • نرم افزارهای جاسوسی
  • ابزارهای تبلیغاتی مزاحم
  • کرم ها
  • ویروس لپ تاپ اچ پی استاندارد

بدافزار از هر آسیب‌پذیری که ممکن است بخواهد از آن سوء استفاده کند، طراحی شده است تا از نحوه استفاده ما از اینترنت و فناوری شخصی‌مان استفاده کند. این نرم افزار مخرب معمولاً اطلاعات و کارهای روزمره شما را هدف قرار می دهد و تجارت آنلاین و کل برنامه های حرفه ای را به چالش می کشد.

اکنون که کمی پیشینه درباره بدافزار چیست، بیایید در مورد برخی از علائمی که ممکن است با آن سر و کار داشته باشید صحبت کنیم.

علائم و نشانه های بدافزار در لپ تاپ hp ویندوزی

یکی از اصلی‌ترین راه‌هایی که کاربران تمایل دارند متوجه تأثیر بدافزار شوند، کاهش پاسخ‌گویی و سرعت سیستم است. از آنجایی که بدافزار طیف وسیعی از حملات مبتنی بر نرم‌افزار را در بر می‌گیرد، می‌تواند تجربه شما و دستگاه‌های شما را به همان اندازه تحت تأثیر قرار دهد.

آیا بدافزار است یا حافظه کافی لپ تاپ hp ویندوزی نصب نیست؟

گاهی اوقات تاخیر و سرعت پایین می تواند به این معنی باشد که شما با رم بسیار کم کار می کنید. با این حال، در بسیاری از موقعیت‌ها، کندی دستگاه می‌تواند نشانه‌ای از کار کردن نرم‌افزارهای مخرب در پس‌زمینه باشد.

هنگامی که بدافزار مورد حمله قرار می‌گیرد، منابع زیادی برای کارهای معمولی در دسترس نخواهید داشت و موارد چالش‌برانگیزتر می‌توانند کاملاً غیرممکن شوند. اگر در بارگیری مرورگر یا استفاده از عملکردهای اولیه در نرم افزار عامل خود با مشکل زیادی مواجه هستید، احتمالاً با نوعی بدافزار سر و کار دارید. با این حال، به خاطر داشته باشید که ممکن است یک شکست سخت افزاری یا نرم افزاری جدی تری نیز باشد.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه تعویض هارد دیسک لپ تاپ

مراقب تناقضات در فضای ذخیره سازی موجود خود باشید

آیا هنگام دانلود پیوست ها یا تلاش برای نصب نرم افزار جدید، فضای هارد دیسک شما تمام شده است؟ کاهش غیرقابل توضیح در فضای ذخیره سازی موجود می تواند نکته دیگری باشد که باید مراقب آن باشید. اگر هارد دیسک شما به اندازه‌ای که انتظار دارید یا مشخصات سخت‌افزاری نشان می‌دهد فضای زیادی ندارد، ممکن است نشانه‌ای از پنهان شدن چیزی باشد که دور از چشم است.

سایر شاخص های رایج بدافزار در لپ تاپ hp ویندوزی

اکثر کاربران از طریق منابع مختلف آنلاین با بدافزار مواجه می شوند. در نتیجه، بسیاری از علائم عفونت هنگام مرور وب بیشتر قابل مشاهده هستند. ممکن است متوجه تغییراتی در تنظیمات مرورگر خود شوید، مانند تنظیماتی که ماه‌ها پیش تنظیم کرده‌اید و همچنین هر برنامه جدید. همچنین ممکن است ویژگی‌های جدیدی مانند نوارهای جستجو یا برنامه‌های جدید را که برای تقلید از رابط معمولی شما طراحی شده‌اند، مشاهده کنید.

ممکن است متوجه شوید که برخی از حساب‌های اجتماعی شما در حال ارسال هرزنامه یا ارسال ایمیل‌های جعلی، اغلب از طریق گزارش‌های دست اول از مخاطبین شما هستند. همه ما در صندوق ورودی خود هرزنامه دریافت می کنیم، و متأسفانه، این خطر وجود دارد که بدافزار بتوان از حساب های شما به عنوان منبع جدید استفاده کرد. بسیاری از این مشکلات همچنین می توانند در فضای ذخیره سازی از دست رفته یا پاسخگویی ظاهر شوند.

نحوه مدیریت بدافزار به تنهایی با Windows Disk Cleanup

خوشبختانه، برای خلاص شدن از شر نرم افزارهای مخرب، گزینه هایی در ابزارهای سیستم ویندوز خود تعبیه شده است. Disk Cleanup یک ابزار بسیار ساده و البته موثر است که در درجه اول فایل های قدیمی و غیر ضروری را حذف می کند. بسیاری از کاربران آن را به روال خود اضافه می کنند تا فضای اضافی را در یک درایو شلوغ خالی کنند، اما این پتانسیل را دارد که برخی از بدافزارهای سطح پایین را نیز دستگیر کند.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر سی پی یو لپ تاپ اچ پی

این می تواند گزینه خوبی برای بررسی زمانی باشد که مشکلات کوچکی دارید یا فقط می خواهید امنیت یا نگهداری هارد دیسک خود را بهبود ببخشید. برای اطمینان از نحوه مدیریت کارها، در اینجا نحوه دسترسی به ابزار Disk Cleanup تنها در چند مرحله ساده آورده شده است:

  1. روی دکمه Start در گوشه سمت چپ پایین صفحه خود کلیک کنید
  2. به پایین اسکرول کنید و روی Windows System کلیک کنید
  3. در منوی بازشو روی Windows Administrative Tools کلیک کنید
  4. این باید یک پنجره جدید با مجموعه ای از میانبرها برای ابزارهای مدیریتی مختلف باز کند. در اینجا به دنبال میانبر Disk Cleanup بگردید و روی آن دوبار کلیک کنید
  5. یک پنجره جدید باید با اعلان “درایو مورد نظر برای پاک کردن را انتخاب کنید” ظاهر شود.
  6. انتخاب خود را با منوی کشویی انجام دهید و سپس روی Ok کلیک کنید تا اسکن سریع درایو آغاز شود
  7. آنچه را که می خواهید از درایو حذف کنید انتخاب کنید و روی Ok کلیک کنید

اگر این اولین باری است که پاکسازی می‌کنید، شانس زیادی برای پاک کردن فضای جدید در درایو خود دارید. حتی ممکن است برای حل مشکل بدافزار به شما کمک کند.

نصب ویندوز لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =