نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش تعمیر لپ تاپ اچ پی ZBook 15 Studio G3

اگر نیاز به تعمیر لپ تاپ اچ پی ZBook 15 Studio G3 دارید بهتر است آن را در تخصصی ترین مرکز تعمیر لپ تاپ در کشور انجام دهید. نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی، مرکزی تخصصی و حرفه ای با کادری مجرب است که آماده پاسخگویی به درخواست های شما عزیزان را دارد. برای شروع بد نیست ویژگی ها و قابلیت های لپ تاپ ZBook 15 Studio G3 را با یکدیگر مرور کنیم. همانطور که می دانید لپ تاپ فوق از یک صفحه ‌نمایش 15.6 اینچی با پنل TFT و وضوح تصویر FullHD برخوردار است.

کیفیت این صفحه نمایش مطلوب بوده و در محیط های کم نور و پرنور تصویری مناسب به کاربر ارائه می دهد. از جذابیت های این دستگاه، کیبورد جزیره ای و تاچ پد با کلیک های جداگانه چپ و راست است. از نظر سخت افزاری باید گفت این لپ تاپ اچ پی از پردازنده مرکزی Core i7 6820HQ اینتل و پردازشگر گرافیکی QuadroM1000M بهره می برد.

همچنین برخورداری از حافظه داخلی ssd به میزان 512 گیگابایت و 16 گیگابایت حافظه رم از دیگر ویژگی های سخت افزاری قابل توجه این دستگاه می باشد. اگر چنین لپ تاپی با این مشخصات دارید بهتر است بدانید صاحب یکی از محصولات قدرتمند اچ پی هستید. در ادامه مقاله برخی از تعمیرات مرتبط با این دستگاه شرح داده خواهد شد.

تعمیر LCD لپ تاپ اچ پی ZBook 15 Studio G3

با اینکه لپ تاپ اچ پی ZBook 15 Studio G3 از صفحه نمایشگر قدرتمند و باکیفیتی برخوردار است اما ممکن است در اثر ضربه، آب خوردگی یا نوسان برق دچار مشکل شده و از کار بیفتد. در چنین شرایطی، کاربر قادر به دریافت تصاویر در ال سی دی لپ تاپ نبوده و یا اینکه تصاویری بی کیفیت از آن دریافت می کند. شکستگی، پیکسل مردگی، قطع اتصالات کابل فلت و سوختن ال سی دی از جمله مشکلات مرتبط با صفحه نمایش لپ تاپ می باشد.

این مطلب را از دست ندهید   راهکارهای رفع قفل شدن لپ تاپ اچ پی

در این شرایط شما ناچار به تعمیر لپ تاپ اچ پی ZBook 15 Studio G3 می باشید. تعمیر صفحه نمایش در صورت بروز مشکلاتی مانند پیکسل مردگی جزئی، خرابی اتصالات و کاهش کیفیت آن امکان پذیر است اما در صورت شکستگی و سوختگی LCD باید گفت که تنها راه حل مشکل، تعویض آن می باشد.

تعمیر قاب لپ تاپ ZBook 15 Studio G3

شکستگی  و ترک خوردگی قاب لپ تاپ یکی از مشکلاتی است که ممکن است ناخواسته برای شما پیش بیاید. ضربه خوردن و افتادن لپ تاپ از ارتفاع می تواند باعث ترک خوردن و شکستگی قاب شود. از آنجا که تمامی قطعات سخت افزاری در مکان های مشخص شده در قاب قرار می گیرند، شکستگی و خرابی این بخش از لپ تاپ می تواند موجب آسیب به آنها شده و مشکلات بیشتری را برای دستگاه به همراه بیاورد.

بنابراین اگر قاب دستگاه شما شکسته یا ترک خورده بهتر است برای تعمیر لپ تاپ اچ پی ZBook 15 Studio G3 خود به نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی مراجعه کنید. البته تعمیر قاب تنها در شرایطی که ترک خوردگی های جزئی داشته باشد امکان‌پذیر است. در اغلب مواقع در صورت شکستگی و ترک خوردن قاب باید یک قاب جدید جایگزین آن شود.

تعمیر فن لپ تاپ اچ پی ZBook

فن لپ تاپ باعث تهویه هوا و در نتیجه کاهش دمای فضای داخلی لپ تاپ می شود. این قطعه نقش مهمی در کارکرد لپ تاپ داشته و باعث خنک شدن برخی قطعات مانند CPU، رم، هارد و مادربرد می شود. تمامی قطعات الکترونیکی در مقابل گرما و حرارت آسیپ‌پذیر هستند بنابراین درصورتی که فن لپ تاپ دچار مشکل شود در این صورت حرارت قطعات بالا رفته و بتدریج از کار می افتند.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه ورود به تنظیمات BIOS در لپ تاپ اچ پی ویندوز

یکی از اقداماتی که کاربران نیاز است همواره انجام دهند بازدید دوره ای فن لپ تاپ و تمیز کردن آن از گرد و غبار است. با این کار احتمال خراب شدن ناگهانی فن کاهش می یابد. با این حال اگر فن لپ تاپتان دچار مشکل شد، نظر به اهمیت نقش این قطعه در لپ تاپ، هرچه سریعتر نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. معمولاً اگر فن لپ تاپ از کار بیفتد در این صورت برای تعمیر لپ تاپ اچ پی ZBook 15 Studio G3 ، فن تعویض می شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − شش =