نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهنمای انتخاب کیف لپ تاپ مناسب

امروزه کیف لپ تاپ به یکی از ملزومات مهم و اساسی تبدیل شده که امکان حمل آسان ابزار را برای کاربران فراهم می‌کند. بیشتر دانش آموزان و دانشجویان ترجیح می‌دهند به جای استفاده از کیف‌های دستی از کوله پشتی‌های مخصوص لپ تاپ استفاده کنند زیرا این ابزار فضای بیشتری در اختیار آن‌ها گذاشته و بند آن قابل تنظیم است.

برای آشنایی بیشتر با مؤلفه‌های اساسی انتخاب و خرید کیف لپ تاپ این مقاله را از دست ندهید.

کیف لپ تاپ خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

هنگام انتخاب و خرید کیف لپ تاپ باید نکاتی مانند سایز، کیفیت دوخت، نوع پارچه و… را در نظر بگیرید. لذا در این بخش هرکدام از این ویژگی‌ها به طور مجزا بررسی می‌شوند.

ابعاد کوله لپ تاپ

اولین و مهم‌ترین نکته هنگام خرید کیف لپ تاپ توجه به سایز و ابعاد آن است. معمولاً کسانی که نیاز به فضای بیشتری دارند، خرید کوله پشتی را ترجیح می‌دهند.

نکات مهم

توصیه می‌کنیم کوله مورد نظر شما دارای چندین زیب یا محفظه باشد تا کاربر بتواند اشیا و وسایل را در محفظه‌ای جداگانه قرار دهد.

کیفیت دوخت کیف لپ تاپ

یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید کیف لپ تاپ توجه به کیفیت دوخت و ضد ضربه بودن آن است. محل قرارگیری ایربک های کیف لپ تاپ بسیار مهم است. توصیه می‌کنیم ایربک های کیف معمولاً اطراف آن قرار گیرد تا هنگام ضربه و فشار آسیبی به لپ تاپ وارد نشود.

جنس پارچه

جنس پارچه کیف باید انعطاف پذیر در عین حال در برابر آب و رطوبت مقاوم باشد. همچنین پارچه پشتی لپ تاپ باید کاملاً ضد تعریق و دارای منافذ باشد تا هنگام حمل کمر فرد آسیب نبیند.

این مطلب را از دست ندهید   هارد آسیب دیده لپ تاپ

نحوه باز و بسته شدن زیپ‌ها

کیف لپ تاپ معمولاً در معرض باز و بسته شدن قرار گرفته لذا جنس و م دل زیپ و دندانه‌های آن بسیار مهم است معمولاً زیپ‌های دو زبانه امکان باز و بسته شدن لپ تاپ را آسان‌تر می‌کنند.

آشنایی با بهترین کیف‌های لپ تاپ

بعد از بررسی مشخصات و ویژگی‌های کوله لپ تاپ در این بخش برخی از بهترین کیف‌های لپ تاپ معرفی می‌شوند.

کیف لپ تاپ Gbag مدل Mini

مناسب لپ تاپ‌های 12 اینچی و بسیار جمع و جور طراحی شده. جنس پارچه کیف نسبت به ضربه و رطوبت بسیار حساس و دیواره‌های جانبی آن کاملاً ضد ضربه است.

کیف Mini جی بگ قابلیت حمل به صورت دستی و روی دوش را داشته همچنین محفظه نگهداری آن از نوع زیپ دار است. این کیف در 3 رنگ بندی تولید و عرضه شده است.

کاور لپ تاپ مدل Free

کاور Free مناسب لپ تاپ‌های 15 اینچی و جنس روکش آن اسفنجی و کش دار است لذا لپ تاپ را محکم نگه می‌دارد. سایر قابلیت‌های این کاور عبارتند از:

  • وزن پایین (تقریباً 60 گرم)؛
  • ضد ضربه و مقاوم در برابر نفوذ آب؛
  • توانایی محافظت از بدن در برابر تماس با اشیای زبر؛
  • مشخصات فنی کاور لپ تاپ P.Gardian
  • مناسب لپ تاپ‌های 14 اینچی؛
  • وزن کمتر از 200 گرم؛
  • مجهز به زیپ سراسری که از افتادن لپ تاپ جلوگیری می‌کند؛
  • تنوع رنگی؛
  • طراحی زیبا؛
  • مقاوم در برابر نفوذ آب و ضربه‌های شدید؛

نکته پایانی اینکه هنگام انتخاب و خرید کیف لپ تاپ حتماً به سایز، نوع پارچه، مشخصات فنی و ظاهری و مهم‌تر از همه قیمت آن توجه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   روش های انتقال فایل ها از لپ تاپ اچ پی به کامپیوتر
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − هفت =