نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با مشکلات رایج دکمه پاور لپ تاپ

دکمه پاور لپ تا یکی از حساس‌ترین قطعات سخت افزاری آن به شمار رفته و در صورت خرابی باید تمام قطعات مرتبط با آن بررسی شود. پاور لپ تاپ تمام سیگنال‌های دریافتی را به مادربرد (برد اصلی) منتقل و از آن جا به برد پاور (منبع تغذیه) می‌فرستد.

اگر در دریافت سیگنال‌های دریافتی خللی ایجاد شود لپ تاپ روشن نخواهد شد همچنین تعمیر و عیب یابی دکمه پاور معمولاً توسط متخصصین مرکز تعمیرات یا نمایندگی‌های مجاز انجام خواهد شد.

علائم خرابی دکمه پاور لپ تاپ

بهتر است اندکی با نشانه‌های خرابی و روند تعمیر دکمه پاور آشنا شده تا هنگام از کار افتادگی به سرعت آن را تشخیص داده و در اسرع وقت اقدام به تعمیر آن نمایید.

مهم‌ترین نشانه‌های خرابی پاور عبارتند از:

  • روشن نشدن لپ تاپ؛
  • چراغ پاور روشن نشده یا چشمک می زند؛
  • خاموشی ناگهانی صفحه نمایش لپ تاپ؛
  • با فشار دادن دکمه پاور هیچ عکس العملی در نمایشگر مشاهده نمی‌شود؛

آَشنایی با عملکرد دکمه پاور در لپ تاپ

پاور یکی از قطعات سخت افزاری به کار رفته در لپ تاپ است که ولتاژ مورد نیاز بخش‌های مختلف آن را تأمین و بسته به عملکرد میان آن تقسیم می‌کند. وظیفه اصلی این قطعه انتقال سیگنال‌های دریافتی به منبع تغذیه لپ تاپ از طریق مادربرد است.

راهکارهای رفع مشکلات دکمه پاور

قبل هر چیز سلامت فیزیکی دکمه پاور لپ تاپ را بررسی کنید سپس به ترتیب مادر برد و منبع تغذیه آن را بازبینی کنید.

بررسی اتصالات لپ تاپ

گاهی اوقات شل شدن سیم اتصال دکمه پاور و لپ تاپ باعث مشکلاتی از جمله روشن نشدن لپ تاپ یا بالا نیامدن ویندوز می‌شود لذا در صورت اطمینان از سلامت پاور کلیه اتصالات آن با لپ تاپ را بررسی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   راهکارهای رفع قفل شدن لپ تاپ اچ پی

استفاده از آداپتور

مهم‌ترین عامل از کار افتادگی دکمه پاور نوسانات شدید برق است به همین دلیل برای جلوگیری از این مشکل حتماً از آداپتور یا محافظ برق مناسب استفاده شود.

روند تعمیر پاور در نمایندگی اچ پی

تعمیر دکمه پاور در نمایندگی HP و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات ممکن اتفاق انجام می‌شود. کارشناسان این مرکز بعد از دریافت لپ تاپ مراحل زیر را آزمایش کرده تا مشکل دقیق دستگاه شناسایی شود.

  • تست سیگنال‌های دریافتی لپ تاپ؛
  • بازبینی قطعات سخت افزاری لپ تاپ مثل دکمه پاور، مادربرد، منبع تغذیه (برد پاور)؛
  • آزمایش نوسانات برق؛

تمام مراحل بالا در محیطی مجهز بر طبق اصول مهندسی انجام می‌شود. نمایندگی اچ پی آماده همکاری با مؤسسات و شرکت‌های بزرگ تجاری و صنعتی به منظور تأمین نیروی مورد نیاز جهت رفع عیوب ماشین آلات الکترونیکی است این مرکز همچنین از افراد متخصص در حوزه تعمیر، نصب و بروز رسانی لپ تاپ، پرینتر، گوشی‌های هوشمند و تبلت دعوت به همکاری می‌نماید.

برای اطلاعات بیشتر به سایت نمایندگی محصولات اچ پی به آدرس زیر مراجعه شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هفت =