نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

در این مقاله راهنمای آنها در مورد اینکه چرا لپ تاپ اچ پی شما به Wi-Fi متصل نمی شود و چگونه می توانید آن را تعمیر کنید، آورده شده است.

چرا لپ تاپ اچ پی من به وای فای وصل نمی شود؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا لپ تاپ اچ پی شما ممکن است برای پیوستن به شبکه بی سیم مشکل داشته باشد. در اینجا برخی از رایج ترین مشکلات وجود دارد:

  • دستگاه شما در حالت هواپیما یا Wi-Fi خاموش است.
  • روتر شما خراب است
  • رمز عبور Wi-Fi را اشتباه وارد می کنید.
  • لپ تاپ اچ پی شما خیلی از روتر شما فاصله دارد.
  • ممکن است دستگاه شما از شبکه Wi-Fi که به آن متصل است پشتیبانی نکند.

چگونه لپ تاپ اچ پی خود را تعمیر کنیم تا به وای فای متصل شود

اگر رایانه شما به Wi-Fi وصل نمی‌شود، راه‌حل می‌تواند چیز ساده‌ای باشد – راه‌اندازی مجدد آن همیشه اولین قدم خوب است – یا بیشتر. هر یک از این گزینه ها را امتحان کنید تا زمانی که یکی از آنها لپ تاپ اچ پی Apple® یا PC شما را آنلاین کند.

مطمئن شوید که وای فای روشن است

ممکن است ساده به نظر برسد، اما بررسی اینکه مطمئن شوید که Wi-Fi شما به طور تصادفی خاموش نشده است، اولین مرحله عیب‌یابی است که باید انجام دهید.

روی نماد اینترنت در گوشه پایین سمت راست کلیک کنید. مطمئن شوید که جعبه Wi-Fi آبی است که نشان دهنده روشن بودن آن است. اگر اینطور نیست، روی آن کلیک کنید و به شبکه خود متصل شوید. همچنین بررسی کنید که حالت هواپیما خاموش باشد.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش شارژ درست لپ تاپ

روتر خود را مجددا راه اندازی کنید

راه‌اندازی مجدد روتر می‌تواند به رفع مشکلات اتصال با پاک کردن حافظه پنهان و تازه‌سازی اتصالات کمک کند. در اینجا چگونه است:

  • تمام کابل ها را از روتر خود جدا کنید، سپس آن را از برق بکشید. برداشتن کابل ها می تواند به پاک کردن هر گونه استاتیکی در خطوط کمک کند، که می تواند بر اتصال شما تأثیر بگذارد.
  • حداقل 30 ثانیه صبر کنید، سپس آن را دوباره وصل کنید.
  • پس از روشن شدن مجدد روتر، حداقل دو دقیقه صبر کنید تا بخواهید به Wi-Fi متصل شوید.

رمز عبور خود را تأیید کنید

گذرواژه‌های وای‌فای به حروف بزرگ و کوچک حساس هستند و می‌توانند طولانی و پیچیده باشند، به‌خصوص اگر از رمز عبور پیش‌فرض همراه با شبکه‌تان استفاده می‌کنید. مطمئن شوید که از رمز عبور صحیح برای شبکه‌ای که می‌خواهید به آن بپیوندید استفاده می‌کنید – و هنگام وارد کردن هر حرف، عدد یا نماد دقیق باشید.

لپ تاپ اچ پی خود را نزدیک روتر خود ببرید

اگر لپ تاپ اچ پی شما از روتر شما دور است یا دیوارهای زیادی بین این دو وجود دارد، ممکن است رایانه شما نتواند سیگنال قوی دریافت کند. لپ تاپ اچ پی خود را به منطقه ای که در فاصله 10 تا 15 فوتی روتر شما قرار دارد و هیچ مانعی ندارد، ببرید، سپس سعی کنید وصل شوید. آیا آن نقطه ای در فضای خود دارید که به نظر می رسد همیشه سیگنال Wi-Fi ضعیفی دارد؟ یک شبکه مش بی سیم می تواند کمک کند.

این مطلب را از دست ندهید   خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ

به یک شبکه سازگار وصل شوید

روتر شما ممکن است دو باند فرکانسی Wi-Fi داشته باشد، یکی با برچسب 2.4 گیگاهرتز و دیگری 5 گیگاهرتز. به طور معمول، باند 2.4 گیگاهرتز پوشش بهتری را ارائه می دهد و باند 5 گیگاهرتز سرعت بیشتری را ارائه می دهد. اگر یک گروه برای شما کار نمی کند، دیگری را امتحان کنید.

نرم افزار عیب یابی لپ تاپ اچ پی خود را اجرا کنید

مکینتاش و رایانه های شخصی هر دو دارای نرم افزار داخلی برای کمک به مشکلات اتصال به اینترنت هستند. در اینجا نحوه اجرای آن آمده است.

به Start > Settings > Network & Internet > Status > Network troubleshooter بروید. مراحل را دنبال کنید تا برنامه سعی کند مشکل شما را حل کند.

شبکه بی سیم خود را بازنشانی کنید

اگر همه چیزهای دیگر را امتحان کرده اید و رایانه شما همچنان به Wi-Fi وصل نمی شود، سعی کنید شبکه خود را بازنشانی کنید. مطمئن شوید که رمز عبور بی سیم خود را دارید، زیرا پس از تنظیم مجدد، باید دوباره به شبکه بپیوندید.

  • به Start > Settings > Network & Internet > Status > Network reset بروید.
  • اکنون روی Reset کلیک کنید. لپ تاپ اچ پی شما آداپتورهای شبکه شما را حذف می کند، سپس دوباره راه اندازی می شود و دوباره آنها را نصب می کند. ممکن است لازم باشد هر نرم افزار VPN را که استفاده می کنید دوباره نصب کنید.
  • به تنظیمات Wi-Fi خود برگردید و سعی کنید به شبکه خود متصل شوید.

مقالات مرتبط:

نحوه ورود بایوس در ویندوز 10 لپ تاپ اچ پی

این مطلب را از دست ندهید   نصب ویندوز لپ تاپ HP
1/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 1 =