نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر کی برد لپ تاپ اچ پی EliteBook 1050 G1

شرکت اچ پی جزوه بهترین شرکت ها در زمینه ی ساخت لپ تاپ می باشد و توانسته در سطح جهان کاربران زیادی را جذب نماید به طوری که امروزه لپ تاپ های اچ پی جزوه بهترین برند لپ تاپ می باشد و به راحتی می توان از این لپ تاپ استفاده نمود. اما ممکن است هر وسیله ی الکتریکی روزی دچار خرابی و اسیب شود و شما باید برای حل این مشکل اقدامات لازم را انجام دهید. در این مقاله در رابطه با تعمیر کی برد لپ تاپ اچ پی EliteBook 1050 G1 توضیحاتی را ارائه می دهیم.

تعمیر فن لپ تاپ اچ پی EliteBook 1050 G1

ممکن است طی ضربه و فشار دکمه ای از کی برد لپ تاپ شما دچار خرابی شده باشد با استفاده از مراحل یزر به راحتی می توانید کی برد لپ تاپ خود را تعمیر و تعویض نمایید.

مرحله 1

کلید شکسته یا خراب را در صفحه کلید پیدا کنید.

در این راهنما کلید “ctrl” را جایگزین خواهیم کرد ، اما این راهنما برای کلیه ی کلیدهای صفحه کلید قابل کاربرد است.

مرحله 2

Spudger را در زیر گوشه کلید قرار دهید و هنگام حرکت spudger در امتداد طول یک کلید حرکت کنید..

این فرآیند را برای سه طرف کلید تکرار نموده تا به راحتی بتوانید کلید را جدا نمایید.

بهتر است برای انجام اینکار مقدار کمی فشار را وارد نمایید. به دلیل اینکه کی برد لپ تاپHP به این کونه طراحی شده است که براکت های نگهدارند با قدرت کلید ها را نگه می دارند.

این مطلب را از دست ندهید   آیا می توان لپ تاپ اچ پی را با USB شارژ کرد؟

مرحله 3

با spudger کلید را بدون اسیب بلند کنید.

برای اطمینان از آسان ترین حذف ممکن ، کلید را بلند کنید و به آرامی از لبه ای که هنوز در صفحه کلید است بکشید.

مرحله 4

برای تعویض کلید ، کلید جدید را در قسمت مورد نظر قرار داده و آن را با جهت گیری مناسب قرار دهید  سپس آن را فشار دهید تا وقتی که یک کلیک را می شنوید.

اگر کلید خراب نشده است می توانید قسمت سیلیکون سفید قسمت داخلی کلید را با فشار زیاد به قسمت طولانی سیلیکون فشار دهید و آن را به عقب و جلو تکان دهید. پس از انجام این کار ، می توانید همانطور که در بالا توضیح داده شد ، کلید را جایگزین کنید.

علاوه بر این ، شما می توانید در حال حاضر هر گونه اشغال و ذزات را از زیر کلیدها با یک خلال دندان یا یک نوک کوک مرطوب پاک کنید با انجام این عمل می تواند عملکرد کلیدهای را بهبود ببخشید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 10 =