نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی

یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده توسط کارشناسان اچ پی سرویس، خدمات مرتبط با تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی است. تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی در این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و توسط زبده ترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. در صورتی که نشانه های خرابی مادربرد در دستگاه مشاهده شود بهتر است در اسرع وقت به یکی از مراکز مجاز ارائه دهنده خدمات تعمیر مراجعه کرده و سرویس های مورد نیاز را بر دستگاه خود پیاده سازید.

نمایندگی اچ پی یکی از مراکز فعال و پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با تعمیر مادربرد لپ تاپ و سایر قطعات این دستگاه است که کاربران گرامی می توانند با حضور در آن تخصصی سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی به دلیل آنالیز و واکاوی تعداد بی شماری از این دستگاه ها بر ویژگی های فنی و نرم افزاری این محصول مسلط بوده و قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در آن هستند.

تعویض و تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی

خرابی مادربرد نشانه هایی دارد که با مشاهده آنها می توان فرض را بر خرابی این قطعه گذاشت و عیب یابی دستگاه را آغاز کرد. در صورت بروز نقص و خرابی در مادربرد لپ تاپ دو راهکار پیش روی ما وجود دارد که هردوی آن‌ها در مرکز تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی ارائه می‌گردد: نخستین راه تعویض مادربرد لپ تاپ است که در صورت تشخیص کارشناسان -بر اینکه امکان تعمیر این قطعه وجود ندارد،- انتخاب می شود و عملیات مورد نیاز جهت تعویض مادربرد لپ تاپ اچ پی -پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه- آغاز می شود.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه عیب یابی لپ تاپ اچ پی

در نمایندگی اچ پی، آرشیوی جامع از مدل‌های گوناگون مادربرد اچ پی فراهم شده است تا مشتریان گرامی بی‌هیچ ‌دغدغه و اتلاف وقت نسبت به خرید مدل مورد نیاز خود اقدام نمایند. در این بخش شما می‌توانید تنها با در اختیار داشتن نام و مدل مادربرد اچ پی، این قطعه را با اطمینان از اصل و اورجینال بودن آن خریداری کنید.

دومین راه، تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی است که این کار، پس از بررسی دستگاه، شناسایی منشأ اشکال پیش آمده در آن و تشخیص نوع خرابی انجام می شود. برجسته ترین ویژگی مرکز تعمیر مادربرد لپ تاپ hp، ضمانت خدماتی است که در این مرکز ارائه می گردد. این امر سبب شده خدمات ارائه شده تا حصول نتیجه نهایی ادامه داشته باشد و آنچه که مراجعان در پایان کار دریافت کنند، دستگاهی سالم و بی عیب و نقص باشد.

نشانه های خرابی مادربرد

خرابی مادربرد نشانه هایی دارد که با مشاهده آنها می توان حدس زد این قطعه دچار اشکال شده و نیازمند تعمیر است. در صورت مشاهده نشانه های ذکر شده در بخش زیر در اسرع وقت به یکی از مراکز مجاز تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی مراجعه کرده و دستگاه خویش را تعمیر نمایید.

یکی از نشانه های خرابی مادربرد آن است که دستگاه به کلی از کار بیفتد و روشن نشود.

نشانه دوم خرابی مادربرد ان است که با فشردن کلید پاور دستگاه هیچ نوری از ال ای دی های دستگاه ساطع نشود. در چنین وضعیتی زمانی که فیش منبع تغذیه را به لپ تاپ متصل می کنید هیچ نوری از هیچ یک از دیودهای نورانی (LEDها) مشاهده نمی شود.

این مطلب را از دست ندهید   ریست فکتوری لپ تاپ

لپ تاپ روشن شده و شروع به فعالیت می کند اما تصویر تولید شده روی نمایشگر LCD ناقص و درهم است.

لپ تاپ به خوبی با منبع تغذیه کار می کند؛ ولی قادر به شارژ کردن باتری نیست در این حالت به احتمال بسیار زیاد، مشکلی در مدار شارژ لپ تاپ و فیش آداپتور متصل به آن به وجود آمده است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =