نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش مراحل اسکرین شات در لپ تاپ HP

از مراحل اسکرین شات در لپ تاپ HP چه می دانید؟ Screengrabs، Screencaps، Screenshots – هر چه می خواهید آنها را بنامید، این عملیات منحصر به فرد به شما امکان می دهد تصویری از دسکتاپ رایانه خود بگیرید. هنگامی که می‌خواهید ویرایش‌های صفحه وب را به همکاران نشان دهید، یا زمانی که در طول تعطیلات با اسکایپ تماس می‌گیرید و می‌خواهید عکسی از خانواده خود از سراسر کشور بگیرید، اسکرین‌شات‌گیری در محل کار مفید است. اینکه بتوانید آن لحظات را مستقیماً از روی صفحه نمایش خود بگیرید و آنها را به عنوان فایل های تصویری ذخیره کنید، یکی از تغییرات بازی در عصر مدرن کامپیوتر است. HP به عنوان یکی از پیشتازان صنعت در تولید رایانه، به جهش ها و گام های بزرگ در جهت بهینه سازی راحتی رایانه ادامه می دهد. ما شما را با روش‌های زیادی آشنا می‌کنیم که می‌توانید از دسکتاپ خود عکس بگیرید، از فشار دادن چند دکمه صفحه‌کلید تا استفاده از نرم‌افزار ریخته‌گری صفحه.

 اسکرین شات در لپ تاپ HP

مراحل اسکرین شات در لپ تاپ HP

رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ‌های اچ‌پی از سیستم‌عامل‌های Windows یا Chrome استفاده می‌کنند، به این معنی که می‌توانید با یک کلیک ساده صفحه‌کلید، از صفحه‌نمایش عکس بگیرید. به طور معمول در سمت راست بالای صفحه کلید شما قرار دارد، کلید Print Screen ممکن است به اختصار PrtScn یا Prt SC باشد. این دکمه به شما اجازه می دهد تا از کل صفحه دسکتاپ خود عکس بگیرید.

اگرچه تصویر گرفته شده بلافاصله ذخیره نمی شود، در واقع در کلیپ بورد رایانه شما کپی می شود. این مراحل را دنبال کنید تا آن screengrab شناور را به یک فایل تصویری تبدیل کنید که می توانید ذخیره کنید.

  1. کلید Windows و Print Screen را همزمان فشار دهید تا از کل صفحه عکس بگیرید. صفحه نمایش شما برای یک لحظه کم نور می شود تا یک عکس فوری موفق را نشان دهد.
  2. یک برنامه ویرایش تصویر را باز کنید (Microsoft Paint، GIMP، Photoshop و PaintShop Pro همگی کار خواهند کرد).
  3. یک تصویر جدید باز کنید و CTRL + V را فشار دهید تا اسکرین شات جایگذاری شود. همچنین می توانید کلیک راست کرده و Paste را فشار دهید.
  4. فایل را به صورت JPG یا PNG ذخیره کنید و آن را در پوشه ای که به راحتی قابل دسترسی است برای اشتراک گذاری سریع قرار دهید.
این مطلب را از دست ندهید   تقویت صدای لپ تاپ

راه پیش فرض جایگزین برای صفحه نمایش جزئی

هنگامی که نمی خواهید از کل صفحه خود عکس بگیرید، بلکه می خواهید بخشی از صفحه نمایش خود را بگیرید، استفاده از Snip & Sketch گرفتن اسکرین شات انتخابی را آسان تر از همیشه می کند.

لپ‌تاپ‌های ویندوز 10 ویژگی پیش‌فرض جدید را در به‌روزرسانی اکتبر 2018 معرفی کردند، که به طور موثر به کاربران اجازه می‌دهد تا بخش‌هایی از صفحه نمایش خود را بدون نیاز به برنامه‌های شخص ثالث بگیرند. این مراحل شما را در فرآیند گرفتن و ذخیره راهنمایی می کند.

  1. کلید Windows + Shift + S را همزمان فشار دهید. صفحه شما به یک پوشش سفید محو می شود و مکان نما شما از یک مکان نما به یک مکان نما تبدیل می شود.
  2. بخشی از صفحه نمایش خود را که می خواهید بگیرید انتخاب کنید. قطعه از صفحه نمایش شما ناپدید می شود و در کلیپ بورد رایانه شما کپی می شود.
  3. یک برنامه ویرایش تصویر را باز کنید.
  4. یک تصویر جدید باز کنید و روی CTRL + V ضربه بزنید تا اسکرین شات جایگذاری شود.
  5. اسکرین شات را به عنوان یک فایل JPG یا PNG ذخیره کنید و آن را در یک پوشه با دسترسی آسان قرار دهید.

نحوه گرفتن اسکرین شات در تبلت HP

فرقی نمی‌کند تبلت HP شما روی ویندوز یا اندروید کار کند، فهمیدن نحوه گرفتن اسکرین‌شات در تبلت با نحوه گرفتن اسکرین‌شات روی دسکتاپ یا لپ‌تاپ HP متفاوت است. به جای استفاده از دکمه های صفحه کلید یا ابزارهای اسکرین شات یکپارچه، فقط باید یک فرآیند دو مرحله ای آسان را دنبال کنید.

این مطلب را از دست ندهید   راه های سخت افزاری رفع هنگی لپ تاپ

دکمه پاور و دکمه کاهش صدا را همزمان فشار دهید و نگه دارید. پس از حدود 2 ثانیه نگه داشتن، صفحه نمایش چشمک می زند که نشان می دهد اسکرین شات گرفته شده است. برای یافتن تصویر اسکرین شات شده به پوشه عکس تبلت خود بروید.

سوپر اسکرین شات

اگرچه ویرایشگر عکس یکپارچه دستگاه شما ممکن است توانایی برش و تغییر اندازه را داشته باشد، ممکن است به اندازه استفاده از برنامه‌ای که امکان گرفتن صفحه نمایش را با قسمت‌های مختلف می‌دهد کارآمد نباشد.

Super Screenshot به شما امکان می دهد ناحیه مورد نظر را انتخاب کنید و در عین حال ویژگی های اضافه مانند متن، حاشیه نویسی، محو کردن و تغییر اندازه را به شما می دهد. Super Screenshot همچنین دارای یک دکمه اشتراک گذاری آسان است که به شما امکان می دهد عکس خود را با یک فرآیند ساده فشار دادن دکمه به مکان فایل دیگری ارسال کنید.

هر روشی را که انتخاب می کنید، قابلیت اسکرین شات به این معنی است که می توانید اسناد یا تصاویر مهم را حفظ کنید، چه به این معنی باشد که بلیط فیلم خود را روی صفحه نمایش می گیرید یا فقط یک مکالمه متنی خنده دار.

آداپتور لپ تاپ hp

3/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − شش =