نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش فعالسازی وای فای لپ تاپ

امروزه استفاده از اینترنت بیسیم (وای فای) به نیاز اساسی کاربران تبدیل شده لذا در این مقاله قصد آموزش نصب و فعالسازی وای فای لپ تاپ را داریم. البته تنظیمات مذکور در تمام مدل‌های لپ تاپ یکسان نبوده و ممکن است دچار تغییرات شود.

راهنمای دانلود و نصب وای فای لپ تاپ در ویندوز ۱۰، ۸ و ۷

اغلب لپ تاپ‌های امروزی قابلیت اتصال از طریق وای فای را داشته اما برای اطمینان بیشتر می‌توان به تنظیمات لپ تاپ مراجعه کرد.

فعالسازی وای فای از طریق دکمه کیبورد

یکی از روش‌های فعالسازی وای فای لپ تاپ استفاده از دکمه‌های صفحه کلید لپ تاپ است به همین منظور کافی است یکی از دکمه‌های F بالای صفحه را فشار داده تا وای فای لپ تاپ روشن شود.

استفاده از آیکن wifi در نوار ابزار ویندوز

برای فعالسازی وای فای از طریق آیکن wifi ابتدا عبارت wifi را در نوار ابزار ویندوز پیدا کرده سپس با کلیک روی آن اینترنت لپ تاپ خود را فعال کنید.

فعالسازی از طریق تنظیمات ویندوز

ابتدا عبارت wifi (وای فای) را در منوی تنظیمات جستجو کرده و روی آن کلیک کنید سپس وارد بخش شبکه و اینترنت (Network & Internet) در پنل سمت چپ وای فای شده و سوئیچ مورد نظر را در حالت روشن (on) قرار دهید. به این ترتیب می‌توانید به شبکه مورد نظر خود وصل شوید.

مراحل نصب وای فای در ویندوز 7

  • وارد بخش شبکه و اینترنت (Network and Internet) در کنترل پنل تنظیمات شده و گزینه‌ی Networking and Sharing Center را انتخاب کنید.
  • سپس در منوی سمت چپ روی گزینه‌ی Change adapter settings (تغییر تنظیمات آداپتور) کلیک کرده و شبکه مورد نظر را پیدا کنید.
  • در این مرحله روی گزینه‌ی Enable (فعالسازی) کلیک کرده و اینترنت لپ تاپ را فعال کنید.
  • برایت غییر یا غیر فعال کردن وای فای لپ تاپ وارد بخش Network & Security (شبکه و امنیت) شده و گزینه‌ی Disable را فعال کنید.
این مطلب را از دست ندهید   تعمیر مادربرد لپ تاپ

فعالسازی وای فای از طریق قابلیت Command Prompt

ابتدا عبارت Command Prompt را در منوی جستجو سرچ کرده و روی آن راست کلیک کنید سپس گزینه Run as administrator را انتخاب کرده و دستور netsh interface show interface را وارد کنید. برای فعالسازی آداپتور یا مودم مورد نظر دستور netsh interface set interface “YOUR-ADAPTER-NAME” enable را وارد کرده و وای فای لپ تاپ خود را نصب کنید.

نصب وای فای لپ تاپ از طریق PowerShell

ابتدا گزینه‌ی PowerShell را در منوی استارت ویندوز جستجو کرده و روی آن راست کلیک کنید. سپس گزینه‌ی Run as administrator را انتخاب کرده و دستور Get-NetAdapter | format-table را وارد کنید سپس دکمه Enter را فشار دهید.

اگر با انجام مراحل بالا مشکل اتصال وای فای لپ تاپ شما برطرف نشد با شماره‌های زیر تماس گرفته یا وارد بخش تماس با ما در سایت نمایندگی اچ پی شوید.

همراهتان هستیم.

1/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 6 =