نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع سوسو زدن صفحه لپ تاپ اچ پی لزوماً نیازی به مراجعه به تعمیرگاه رایانه شخصی ندارد. راه حل های ساده ای مانند پایین آوردن و بالا بردن مکرر صفحه یا به روز رسانی درایورهای کارت گرافیک ممکن است معضل چشمک زن شما را حل کند. اما چه چیزی باعث سوسو زدن صفحه لپ‌تاپ اچ پی می‌شود و راه‌حل‌های بسیاری برای متوقف کردن آن چیست؟ این راهنما به تمام سوالات شما پاسخ خواهد داد.

چرا صفحه لپ تاپ اچ پی من سوسو می زند؟

دلایل سوسو زدن صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی در رایانه های شخصی ویندوز 10 را می توان در چند عامل معمول خلاصه کرد. یک کامپیوتر کهنه با گذشت سالها علائم فرسودگی و پارگی منظم را نشان می دهد و شل شدن کابل های داخلی می تواند تعدادی اشکالات بد ایجاد کند. رایانه های جدیدتر با مشکلات سوسو زدن صفحه ممکن است قربانی برنامه های ناسازگار یا سخت افزار معیوب شوند. بیایید به دلایل متعددی که چرا صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی شما شروع به سوسو زدن کرده است عمیقاً بپردازیم.

  1. ناسازگاری برنامه

شخصی سازی رایانه شخصی خود در هاب دیجیتال منحصر به فرد خود به این معنی است که همه برنامه ها و برنامه های مورد علاقه خود را دانلود کنید. در موارد خاص، رایانه شما نمی تواند پارامترها و مشخصات برنامه های خاص را کنترل کند که می تواند باعث سوسو زدن صفحه شود.

برای اینکه بفهمید آیا یک برنامه ناسازگار مسئول سوسو زدن صفحه لپ تاپ اچ پی شما است، این سه مرحله آسان را دنبال کنید.

این مطلب را از دست ندهید   راه های سخت افزاری رفع هنگی لپ تاپ

مرحله 1. با فشار دادن CTRL + ALT + DEL و انتخاب “Task Manager” به مدیر وظیفه خود دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید روی نوار وظیفه ویندوز کلیک راست کرده و مدیر وظیفه را در آنجا پیدا کنید.

مرحله 2. در حالی که مدیر وظیفه باز است، صفحه خود را برای هر گونه سوسو زدن تماشا کنید. اگر همه چیز روی صفحه به جز مدیر وظیفه سوسو می‌زند، یک برنامه ناسازگار دارید که روی رایانه شخصی شما زندگی می‌کند.

مرحله 3. اگر مدیر وظیفه در حین مشاهده شما سوسو بزند، احتمالاً با یک مسئله جداگانه سروکار دارید.

  1. درایورهای صفحه نمایش کامپیوتر قدیمی

نادیده گرفتن به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار ویندوز آسان است، به‌خصوص زمانی که می‌دانید چقدر طول می‌کشد. آنهایی که عادت دارند رایانه خود را به جای خاموش کردن آن به حالت Sleep قرار دهند، بیشتر در معرض تأثیر درایورهای قدیمی هستند.

عملکرد نادرست دستگاه‌های داخلی می‌تواند منجر به وضوح نمایشگر ضعیف، اتصال بد اینترنت و البته سوسو زدن صفحه نمایش لپ‌تاپ اچ پی شود. هر دو جنبه بصری و عملکرد در اجزای رایانه شخصی از عواقب درایورهای منسوخ شده رنج می برند زمانی که وصله ها، به روز رسانی ها و رفع اشکالات کنار می روند.

آیا نمی دانید که آیا رایانه شخصی شما قرار است به روز رسانی شود؟ وضعیت سیستم عامل ویندوز 10 خود را در پنج مرحله آسان بررسی کنید.

مرحله 1. دکمه نوار وظیفه ویندوز را فشار دهید و نماد چرخ دنده را فشار دهید تا به تنظیمات رایانه شخصی خود دسترسی پیدا کنید.

مرحله 2: برگه “به روز رسانی و امنیت” را انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   علت مشکل اتصال کوتاه لپ تاپ

مرحله 3. اگر رایانه شما اخیراً به‌روزرسانی‌های موجود را اسکن کرده است، ممکن است فهرستی از نصب‌های در حال انتظار را در کنار نام برنامه‌ها، برنامه‌های افزودنی یا درایورهایی که نیاز به به‌روزرسانی فوری دارند، مشاهده کنید.

مرحله 4. اگر رایانه شما اسکن خودکار را انجام نداده است، می‌توانید «Check for updates» را انتخاب کنید. این کار سخت افزار و سیستم عامل شما را برای هر گونه به روز رسانی ضروری جارو می کند.

مرحله 5. روی “Install updates” کلیک کنید و اجازه دهید رایانه شما بقیه کارها را انجام دهد.

  1. سیم های شل یا آسیب دیده

لپ تاپ اچ پی با فرم تاشو مشخص می شود، کامپیوتر قابل حمل نهایی است که به شما امکان می دهد تمام پردازش های دیجیتال خود را در حال حرکت انجام دهید. متأسفانه، سختگیری در رفت و آمد شما یا باز و بسته کردن بی احتیاطی لپ تاپ اچ پی شما می تواند بر وضعیت فیزیکی رایانه شما تأثیر بگذارد.

سیم‌هایی که صفحه لپ‌تاپ اچ پی شما را به شاسی صفحه‌کلید پایه متصل می‌کنند ممکن است به مرور زمان شل یا آسیب ببینند و به طور بالقوه منجر به سوسو زدن صفحه نمایش لپ‌تاپ اچ پی شود. به منظور بررسی اینکه آیا مشکل شما ناشی از خرابی سیم ها است، صفحه لپ تاپ اچ پی خود را به طور مکرر پایین بیاورید و بالا بیاورید تا بررسی کنید که آیا سوسو زدن مربوط به حرکت است یا خیر. اگر زوایای خاصی سوسو می زنند در حالی که برخی دیگر اینگونه نیستند، به احتمال زیاد با سیم کشی داخلی معیوب سروکار دارید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش بک آپ گیری لپ تاپ

کابل صفحه نمایش شل یا آسیب دیده، اینورتر یا نور پس زمینه، همگی از عوامل احتمالی سوسو زدن صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی شما هستند.

مقالات مرتبط:

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =