نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع کندی لپ تاپ/ بین تعمیرات آسان و ارتقاء لپ‌تاپ اچ پی گران‌تر، ما خلاصه‌ای از بسیاری از اصلاحات عملکرد رایانه را به شما ارائه می‌دهیم که می‌توانند لپ‌تاپ اچ پی شما را به سرعت بالا برگردانند.

 لپ تاپ اچ پی خود را مجددا راه اندازی کنید

داشتن قابلیت قرار دادن رایانه در حالت خواب یکی از موهبت‌هایی است که کاربران مکرر رایانه شخصی دوست دارند. اینکه بتوانید به سادگی صفحه را ببندید و آن را یک روز صدا کنید، مزایای رضایت بخشی دارد. با این حال، این راحتی باعث می شود که لپ تاپ اچ پی هرگز خاموش نشوند.

خاموش کردن رایانه و روشن کردن مجدد آن مزایای عملکردی زیادی دارد که می تواند به جای اینکه مانع از کار شود، بهره وری شما را افزایش می دهد. اگر نمی توانید آخرین باری را که رایانه خود را به طور کامل خاموش کردید، به یاد بیاورید، احتمالاً زمان راه اندازی مجدد خوب فرا رسیده است.

عادت کردن به خاموش کردن رایانه شخصی در زمانی که کارتان تمام شد می تواند سرعت پردازش مداوم رایانه را تا حد زیادی افزایش دهد.

رفع کندی لپ تاپ

 به روز رسانی را بررسی کنید

اگر از آن دسته از کاربران رایانه شخصی هستید که هنگامی که سیستم عامل شما در مورد دانلودهای جدید در دسترس به شما هشدار می دهد، دائماً روی دکمه «به من یادآوری شود» کلیک می کنید، ممکن است لپ تاپ اچ پی شما هفته ها یا ماه ها برای به روز رسانی نرم افزار تاخیر داشته باشد.

به‌روزرسانی‌های ویندوز مسلماً آزاردهنده هستند و ممکن است چند دقیقه طول بکشد، اما برای سلامت رایانه شخصی شما ضروری هستند. دلیلی وجود دارد که رایانه شما به شما در مورد این به روز رسانی های مهم هشدار می دهد، بنابراین به نفع شماست که به محض اینکه ظاهر شدند آنها را از سر راه خود بردارید.

این مطلب را از دست ندهید   آپدیت کردن بایوس لپ تاپ

مطمئن نیستید که آیا لپ تاپ اچ پی ویندوز 10 شما نیاز به به روز رسانی دارد؟

وضعیت را با دسترسی به منوی Start و کلیک بر روی چرخ دنده تنظیمات در گوشه سمت چپ بررسی کنید.

در منوی تنظیمات گزینه Update & Security settings و Windows Update را انتخاب کنید.

 برنامه ها و فایل های قدیمی را حذف کنید

اگر چند سالی است که رایانه خود را در اختیار دارید و استفاده شما از آن در طول سال ها تغییر کرده است، احتمالاً تعداد قابل توجهی از برنامه های استفاده نشده و فراموش شده روی دسکتاپ اچ پی شما نشسته اند و گرد و غبار استعاری را جمع می کنند.

این امر به ویژه در مورد فارغ التحصیلان اخیر کالج یا کسانی که اخیراً شغل یا حتی شغل خود را تغییر داده اند صادق است. لپ تاپ اچ پی شما نیز مانند شما سالها کار سخت و مسئولیت پذیری گرفتار شده است.

با پاک کردن رایانه شخصی خود از همه برنامه ها و فایل های غیر ضروری که دیگر هیچ هدفی ندارند، بار را کم کنید. این به آزاد کردن فضای روی هارد دیسک و ایجاد فضایی برای کیفیت عملکرد بالاتر در کمترین زمان کمک می کند.

از فضای ذخیره سازی ابری استفاده کنید

HP Chromebook ثابت می کند که آینده ذخیره سازی فایل در فضای ابری نهفته است. گوگل، اپل و مایکروسافت همگی خدمات ابری مخصوص به خود را دارند که به شما امکان می‌دهد اسناد، عکس‌ها و کتابخانه‌های موسیقی را در فضایی که به نظر می‌رسد، ذخیره کنید.

فضای ذخیره سازی ابری جایگزین مناسبی برای کاربران رایانه شخصی است که فضای ذخیره سازی محلی کمی دارند. نه تنها می توانید فضای رایانه شخصی خود را آزاد کنید، بلکه در صورت ایمن شدن آن در یک سرور مجازی، کمتر نگران مقدار ذخیره شده خود خواهید بود.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه ورود بایوس در ویندوز 10 لپ تاپ اچ پی

 وجود ویروس را بررسی کنید

نرم افزارهای جاسوسی، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، بدافزارها و همه انواع ویروس های رایانه ای مقصر کاهش سرعت محبوب هستند. اگر با خرابی ناگهانی یا کاهش سرعت پردازش غیرقابل توضیح مواجه شدید، ممکن است رایانه شما قربانی یک ویروس ناخوشایند شود.

قبل از اینکه بدترین حالت را فرض کنید، یک اسکن آنتی ویروس را اجرا کنید تا هر گونه فعالیت مشکوک را شناسایی کنید. اکثر رایانه‌های ویندوز 10 مجهز به محافظت از آنتی‌ویروس مایکروسافت هستند که با موارد زیر مقابله می‌کند:

  • حفاظت و حذف از ویروس، بدافزار و نرم افزارهای جاسوسی
  • محافظت در زمان بوت شدن
  • حفاظت مبتنی بر ابر
  • بازرسی شبکه

اگر رایانه شخصی شما از سیستم عامل متفاوتی استفاده می کند، آنتی ویروس Bitdefender و آنتی ویروس نورتون پیشنهادات اولیه ای را ارائه می دهند که می تواند شما و لپ تاپ اچ پی شما را از دردسرهای بزرگ نجات دهد.

 رم خود را ارتقا دهید

باور کنید یا نه، اگر بیش از دو سال است که رایانه خود را در اختیار دارید، ممکن است باید حافظه خود را ارتقا دهید. واقعیت لپ تاپ اچ پیهای مدرن این است که با افزایش سن، سرعت آنها کاهش می یابد.

لپ‌تاپ اچ پی‌هایی که به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توانند از دو سال قبل نشانه‌هایی از کندی را نشان دهند، و این تا حد زیادی به دلیل فعال بودن مداوم رم است.

برای تعیین میزان رم مورد نیاز خود، ابتدا باید عادات و نیازهای استفاده خود را در نظر بگیرید. آیا بیشتر وقت خود را صرف پخش ویدیو، بازی، مرور، ویرایش عکس یا تکمیل کارهای تجاری می کنید؟

در بیشتر موارد، 8 گیگابایت رم برای همه موارد فوق کافی است، اما اگر می‌خواهید از تحویل سریع پردازش مطمئن شوید، رم را تا 16 یا 32 گیگابایت افزایش دهید.

این مطلب را از دست ندهید   خرید لپ تاپ 15 اینچی اسپکتر HP

 هارد دیسک خود را ارتقا دهید

هارد دیسک لپ تاپ اچ پی خانه تمام داده های رایانه شما است. وقتی مردم در مورد فضای ذخیره سازی لپ تاپ اچ پی صحبت می کنند، در مورد هارد دیسک صحبت می کنند. اگر به طور مرتب فضای هارد دیسک را آزاد نکنید، عملکرد رایانه شما می تواند ضربه بزرگی بخورد، هر چه بیشتر از آن استفاده کنید و به ثبت اطلاعات در آن ادامه دهید، کندتر و کندتر عمل می کند.

به جای تعمیرات اساسی همه چیز، هارد دیسک خود را به یک درایو حالت جامد قدرتمندتر ارتقا دهید. اکثر رایانه‌های مدرن با SSD داخلی عرضه می‌شوند، اما رایانه‌های قدیمی‌تر این توانایی را دارند که سخت‌افزار داخلی خود را برای ظرفیت‌های ذخیره‌سازی بزرگتر ارتقا دهند.

 عادات اینترنتی خود را کنترل کنید

آیا هنگام گشت و گذار در اینترنت متوجه عادت های بدی شده اید؟ ممکن است چندین صفحه مرورگر را با چندین برگه در هر پنجره باز کنید. شاید شما مقصر باشید که روی محتوای مشکوکی کلیک کرده اید که به طرز غیرقابل مقاومتی وسوسه انگیز بوده است.

عادات شما هر چه که باشد، ممکن است لپ تاپ اچ پی شما برای نظارت بر رفتار آنلاین شما مفید باشد. به جای اینکه ده ها برگه را برای روزها باز نگه دارید، از نشانک ها استفاده کنید تا بتوانید آن صفحات را برای بعد ذخیره کنید.

برای حذف هر گونه تبلیغات آلوده به بدافزار که ممکن است هنگام مرور ظاهر شوند، یک ad-blocker نصب کنید. چندین راه برای مرور ایمن وب وجود دارد و نظارت بر عملکرد رایانه ممکن است تجربه کلی شما را بهبود بخشد.

رفع مشکل روشن نشدن لپ تاپ اچ پی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 7 =