نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش‌های رفع مشکلات usb لپ تاپ

پورت usb معمولاً برای اتصال فلش، هدست، پرینتر و انواع گوشی هوشمند استفاده شده و ساختار آن‌ها به گونه‌ای است که امکان قطع و وصل دستی لپ تاپ را فراهم می‌کند. خرابی‌های یو اس بی به 2 صورت نرم افزاری و سخت افزاری رخ داده که هر دو روش در این مقاله به طور مفصل بررسی خواهد شد.

چرا کابل usb به لپ تاپ وصل نمی‌شود؟

عدم اتصال usb به لپ تاپ معمولاً در اثر عواملی مانند باز نشدن فلش، عدم شناسایی فلش توسط لپ تاپ و بروز خطاهای متعدد هنگام اتصال آن رخ می دهد.

آشنایی با خطاهای رایج usb لپ تاپ

مهم‌ترین خطاهای کابل یو اس بی عبارتند از:

USB Device not Recognized

یکی از رایج‌ترین مشکلات usb و به معنای عدم شناسایی آن توسط لپ تاپ است. دلایل مختلفی برای نمایش این پیغام وجود داشته همچنین برای رفع این مشکل قبل هر چیز باید از سالم بودن فلش مموری مطمئن شوید.

روش تست سلامت فلش مموری

ابتدا فلش مموری را به سیستم‌های دیگر متصل کرده، در صورت مشاهده خطای USB Device not Recognized درایور یو اس بی لپ تاپ را بروز کنید.

آموزش بروز رسانی درایور usb

گام اول: منوی استارت را باز کرده و عبارت Device Manager را تایپ کنید.

گام دوم: بعد ورود به مدیریت درایورها عبارت Unknown Device را جستجو کرده سپس گزینه‌ی بروز رسانی درایور (Update driver) را انتخاب کنید.

 گام سوم: برای اتصال خودکار لپ تاپ به اینترنت و بروز رسانی درایورهای ناشناخته گزینه‌ی Search Automatically for Update Driver Software را پیدا و انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل راه اندازی بدون هشدار ویندوز لپ تاپ

عدم انتقال داده توسط کابل usb

برخی کاربران برای انتقال فایل‌های خود از کابل یو اس بی استفاده می‌کنند اما گاهی اوقات به دلایل مختلف کابل قادر به انتقال فایل نیست در این شرایط باید درایور یو اس بی مجدد نصب و بروز شود.

راهکارهای رفع خطاهای usb لپ تاپ

برای رفع ارور Problems Ejecting USB Mass Storage Device می‌توان برنامه‌های در حال اجرا را بسته و با استفاده از منوی notification دستگاه مورد نظر را شناسایی کرد.

رفع مشکل خاموشی یو اس بی بعد اتصال به لپ تاپ

گاهی اوقات لپ تاپ بعد ات صال لوازم جانبی مانند ماوس، کیبورد یا هارد خارجی ناگهان ریبوت می‌شود در این شرایط بهتر است از راه‌های زیر استفاده کنید.

بوت لپ تاپ از طریق منوی Safe Mode

برای رفع مشکلات usb به جای بروز رسانی درایور از گزینه Safe Mode (حالت امن) لپ تاپ استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر در مقاله ” آموزش بوت لپ تاپ با استفاده از کابل USB”.

استفاده از نرم افزارهای تشخیص یو اس بی

برای تشخیص و شناسایی usb می‌توان از نرم افزارهای USB Manager و USBDeview استفاده کرد که صرفاً جهت مدیریت اتصال، جداسازی و شناسایی درگاه یو اس بی در لپ تاپ می‌پردازد.

تعمیر USB لپ تاپ در نمایندگی HP

یکی از خدمات نمایندگی HP رفع مشکلات USB لپ تاپ و بروز رسانی مجدد درایور آن است که توسط کارشناسان مجرب و کارآزموده این مرکز انجام می‌شود. برای ثبت سفارش تعمیر به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + چهار =