نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع هنگی لپ تاپ / در حالی که مشکلات نرم افزاری رایج ترین دلایل هنگی لپ تاپ hp شما هستند، سخت افزار شما ممکن است مقصر باشد. تصور نکنید که باید فوراً تغییرات یا ارتقاء دهید، زیرا مراحلی وجود دارد که باید فوراً امتحان کنید. آنها شامل چک کردن هارد دیسک، اطمینان از داغ نشدن بیش از حد قطعات و تست رم هستند.

بررسی هارد دیسک در رفع هنگی لپ تاپ

برای اینکه ببینید آیا هارد دیسک شما مقصر است یا خیر:

  • به «لپ تاپ hp من» بروید.
  • روی آن کلیک راست کنید تا وارد تب Properties شوید.
  • از تب Tools دیدن کنید.
  • اسکن «بررسی خطاها» را اجرا کنید.

اگر لپ تاپ hp شما هر گونه خطایی را در هارد دیسک شما پیدا کرد، سعی می کند آنها را به صورت دستی برطرف کند. با این حال، این ممکن است نشان دهنده این باشد که به زودی باید هارد دیسک را تعویض کنید.

مطمئن شوید که قطعات شما بیش از حد گرم نمی شوند

گرم شدن بیش از حد لپ تاپ hp یک دلیل بسیار رایج برای خرابی و یخ زدن است. حتی اگر علت مستقیم آن نباشد، ممکن است یک نگرانی ثانویه باشد. همچنین، هرگز نباید اجازه دهید قطعات شما خیلی داغ شوند، زیرا می تواند طول عمر آنها را کاهش دهد. برخی از برنامه های شخص ثالث وجود دارد که می توانید از آنها برای بررسی دمای اجزای خود استفاده کنید، و اقداماتی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از این مشکل انجام دهید.

ابتدا گرد و غبار و زباله را از کیس لپ تاپ اچ پی خود پاک کنید. این به لپ تاپ hp کمک می کند تا تهویه مناسب داشته باشد و به فن های خنک کننده به درستی کار کنند.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل روشن نشدن لپ تاپ

به خاطر داشته باشید که اگر اجزای لپ تاپ hp شخصی هر چند سال یکبار تعویض نشوند، ممکن است بیش از حد گرم شوند، به خصوص در ماشین‌های سطح بالاتر با قدرت پردازش شدیدتر.

رفع هنگی لپ تاپ

رم خود را تست کنید

گام دیگری که می توانید برای جلوگیری از یخ زدگی لپ تاپ hp شخصی خود بردارید، آزمایش RAM است. حافظه شما ممکن است نه تنها دلیل یخ زدگی بلکه مشکلات راه اندازی نیز باشد. اگر نیاز به تعویض کلی رم خود دارید، راهنمای HP Tech Takes ما می‌تواند مراحل (نسبتاً آسان) را در اینجا راهنمایی کند.

برای تست رم در رفع هنگی لپ تاپ

  • از منوی Start به ابزار Windows Memory Diagnostic دسترسی پیدا کنید.
  • این ابزار به طور خودکار لپ تاپ hp شخصی شما را مجدداً راه اندازی می کند و با انجام چندین آزمایش، مشکلات مربوط به RAM را بررسی می کند.
  • پس از پایان تست ها، لپ تاپ اچ پی شما راه اندازی مجدد می شود و نتایج تست را نمایش می دهد.
  • هنگامی که این موارد را بررسی می کنید، ممکن است متوجه شوید که لپ تاپ hp شما نمی تواند سرعت RAM فعلی شما را به دلیل قطعات قدیمی تر حفظ کند. در این صورت، ممکن است بخواهید رم را جایگزین کنید یا سرعت رم خود را در صفحه تنظیمات بایوس روی تنظیمات پایین تری تنظیم کنید.

برای ورود به BIOS در لپ تاپ hp های شخصی ویندوز

  • کلید BIOS تنظیم شده توسط سازنده خود را فشار دهید که ممکن است F10، F2، F12، F1 یا DEL باشد.
  • پس از ورود به بایوس، می‌توانید به صورت دستی سرعت رم خود را روی تنظیمات پایین‌تری تنظیم کنید یا نمایه XMP را فعال کنید، که با سرعت توصیه‌شده برای رم شما همراه است.
این مطلب را از دست ندهید   مقدار مجاز فضای خالی برای لپ تاپ های ویندوزی HP

آپدیت کردن بایوس لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 3 =