نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کندی سرعت لپ تاپ اچ پی/ یک لپ تاپ hp کند می تواند حتی ساده ترین کارها را مانند یک دردسر واقعی ایجاد کند. خوشبختانه، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای افزایش سرعت لپ تاپ اچ پی شخصی و بهبود عملکرد آن انجام دهید. برای آشنایی با نحوه تعمیر لپ تاپ hp کند و جلوگیری از کند شدن بیشتر سرعت دستگاه در درازمدت، مطالعه کنید.

چرا لپ تاپ hp من کند است؟

سیستم عامل شما باید منابع لپ تاپ hp شما (حافظه، فضای درایو، قدرت پردازش) را بین تمام برنامه هایی که روی آن اجرا می شوند مدیریت کند. تعداد زیادی چیز وجود دارد که ممکن است عملکرد لپ تاپ اچ پی شما را کاهش دهد، اما آنها معمولاً در استفاده ناکارآمد از منابع لپ تاپ اچ پی شخصی شما خلاصه می شوند.

در اینجا مواردی وجود دارد که باعث کاهش سرعت لپ تاپ hp شما می شود:

  1. تمام شدن حافظه رم (حافظه دسترسی تصادفی)
  2. تمام شدن فضای درایو دیسک (HDD یا SSD)
  3. هارد دیسک قدیمی یا تکه تکه شده
  4. برنامه های پس زمینه بسیار زیاد است
  5. برنامه های راه اندازی بسیار زیاد
  6. عقب افتادن از به روز رسانی ویندوز یا درایور
  7. بدافزار یا ویروس
  8. جلوه های ویژه و ویژگی های بصری

اگر لپ تاپ اچ پی شما کند کار می کند، راه های رفع هر یک از این مشکلات را بخوانید.

چگونه لپ تاپ hp خود را سریعتر کنیم

لپ تاپ hp خود را مجددا راه اندازی کنید. اگر سرعت لپ تاپ hp شما آن چیزی نیست که باید باشد، اولین کاری که باید امتحان کنید، راه اندازی مجدد لپ تاپ hp است.

این مطلب را از دست ندهید   قابلیت‌های لپ تاپ Probook 450 G3 HP

سیستم عامل شما فضایی را در RAM به برنامه هایی که در لپ تاپ اچ پی شما اجرا می شوند اختصاص می دهد. RAM شما در نهایت پر می شود، که باعث کاهش سرعت لپ تاپ hp شما می شود زیرا سیستم عامل شما شروع به استفاده از فایل swap می کند.

فایل swap فایلی در درایو دیسک شما است که سیستم عامل شما برای داده‌هایی که در حال حاضر توسط برنامه‌ها استفاده می‌شوند، زمانی که فضای RAM شما که معمولاً برای این منظور استفاده می‌شود، تمام می‌شود، استفاده می‌کند. از آنجایی که هارد دیسک‌ها و حتی SSD‌های بسیار سریع‌تر از رم کندتر هستند، لپ تاپ hp شما با استفاده از فایل swap به میزان قابل توجهی کند می‌شود.

بستن برنامه های اضافی لپ تاپ

بستن برنامه‌هایی که در لپ تاپ اچ پی شما در حال اجرا هستند کمک می‌کند، اما راه‌اندازی مجدد لپ تاپ اچ پی به شما امکان می‌دهد به روش‌های دیگری نیز به‌روزرسانی شود. این تضمین می‌کند که برنامه‌ها در پس‌زمینه اجرا نخواهند شد (برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه‌های پس‌زمینه به پایین بروید)، به‌روزرسانی‌های ویندوز نصب شوند، و می‌تواند تعدادی از باگ‌هایی را که ممکن است از آنها رنج می‌برید، مانند نشت حافظه، که باعث ایجاد برنامه‌ها می‌شود، برطرف کند. برای خوردن رم بسیار بیشتر از آنچه باید.

اگر متوجه شدید که پس از راه اندازی مجدد لپ تاپ اچ پی، برنامه ها به طور خودکار راه اندازی می شوند، ممکن است عملکرد لپ تاپ اچ پی شما از راه اندازی برنامه ها آسیب ببیند. به بخش برنامه راه‌اندازی این راهنما بروید تا در مورد آنها و نحوه جلوگیری از کاهش سرعت لپ تاپ اچ پی خود بیشتر بدانید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه گرفتن اسکرین شات در لپ تاپ HP

هارد دیسک خود را تمیز کنید

هنگامی که حافظه هارد دیسک شما پر است، لپ تاپ hp شما را کند می کند زیرا سیستم عامل فضای خالی کافی برای کار کردن کافی ندارد. سیستم عامل شما برای استفاده از فایل swap، جلوگیری از تکه تکه شدن و ایجاد فایل های موقت به فضا نیاز دارد (در ادامه در مورد آنها بیشتر توضیح خواهیم داد).

برای اطمینان از اینکه لپ تاپ اچ پی شما به دلیل هارد دیسک کامل کند نیست، مطمئن شوید که حداقل 500 مگابایت (مگابایت) فضای دیسک در دسترس است. با باز کردن File Explorer و کلیک کردن روی “This PC” در نوار ناوبری سمت چپ، می توانید میزان فضای خالی خود را بررسی کنید. درایو اصلی شما به طور معمول “Windows (C:)” نامیده می شود، اما اگر درایوهای دیگری دارید، همچنین می توانید میزان فضای آنها را از این صفحه مشاهده کنید.

کندی سرعت لپ تاپ اچ پی

هارد دیسک خود را یکپارچه سازی کنید

هنگامی که فضای روی هارد دیسک خود را آزاد می کنید، به یک ظرف بزرگ فضای آزاد نمی رود، بلکه در جایی باقی می ماند که داده های حذف شده به عنوان یک قطعه ثبت شده است. پس از مدتی، هارد دیسک شما پر می شود و شروع به استفاده از قطعات کوچک رایگان می کند – سند یا فایل خود را از تعدادی مکان روی دیسک ایجاد می کند. این کار زمان بیشتری را برای لپ تاپ hp شما می گیرد.

یکپارچه سازی – یا یکپارچه سازی – هارد دیسک شما، بیت های نامرتب داده روی هارد دیسک شما را در بلوک های به راحتی در دسترس و مرتب می کند. اگر لپ تاپ hp شما به مرور زمان کند شده است، یکپارچه سازی می تواند به سرعت بخشیدن به آن کمک کند. به ویژه، برنامه هایی که اندازه فایل های بزرگی دارند (ویرایشگرهای ویدیو، بازی ها و غیره) باعث می شوند هارد دیسک شما قطعه قطعه شود و یکپارچه سازی عملکرد آنها را بهبود می بخشد. برای مطالعه بیشتر در مورد مزایای یکپارچه سازی و نحوه انجام آن بر روی لپ تاپ اچ پی شخصی خود، به مقاله ما «چگونه لپ تاپ اچ پی خود را یکپارچه سازی کنیم» سر بزنید. همچنین می توانید از نرم افزارهایی مانند CCleaner’s Defraggler برای یکپارچه سازی آسان لپ تاپ اچ پی خود استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آیا می توان لپ تاپ اچ پی را با USB شارژ کرد؟

مشکلات نرم افزاری لپ تاپ‌های HP

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفده =