نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهنمای خرید لپ تاپ دست دوم

اغلب کاربران به خاطر شرایط بد اقتصادی و نوسان قیمت دلار تمایل به خرید لپ تاپ دست دوم دارند زیرا در حال حاضر لپ تاپ‌ها یکی از گران‌ترین ابزار دیجیتالی در کل دنیا محسوب می‌شوند. در این مقاله نکات کلیدی هنگام خرید و استفاده از لپتاپ های دست دوم (استوک) بیان خواهد شد اما قبل هر چیز باید با این مفهوم و شرایط نگهداری از آن آشنا شوید.

لپ تاپ دست دوم چیست؟

واژه دست دوم معمولاً به کالاهایی گفته شده که یک یا چندین بار توسط کاربران تجاری یا خانگی استفاده می‌شوند. کارشناسان کامپیوتر و فناوری اطلاعات خرید دستگاه‌هایی که چندین سال تحت فشار کاری بالا هستند را اصلاً توصیه نکرده لذا هنگام خرید باید شکیبا بوده و سایت‌های مختلف خرید و فروش کالاهای دست دوم را به طور مکرر رصد کرده تا لپ تاپ مناسب شرایط خود را پیدا کنید.

نکات مهم قبل خرید لپ تاپ دست دوم

قبل هر چیز نیازهای خود را شناسایی و اولویت بندی کنید. شناخت کافی نیازهای خود در انتخاب و خرید محصول با کیفیت بسیار کمک کننده خواهد بود.

معمولاً وجود قابلیت‌هایی مانند ویرایش اسناد، تماشای فیلم، وبگردی و… از جمله ساده‌ترین کاربردهایی است که نیازهای کاربران عادی را برآورده می‌کند اما اگر از جمله کاربران حرفه‌ای و نیاز به تولید محتواهای سنگین ویدئویی و صوتی دارید، باید به دنبال محصولی با توان پردازشی بالا باشید.

لپ تاپ دست دوم را تنها از مراکز معتبر خریداری کنید همچنین اگر قصد خرید لپتاپ به صورت اینترنتی دارید، سراغ فروشگاه‌هایی با نماد الکترونیک رفته که محصولات خود را با ضمانت تعویض عرضه می‌کنند.

این مطلب را از دست ندهید   اهمیت فن در لپ تاپ

اگر قصد خرید از سایت‌های درج آگهی مانند دیوار یا شیپور را دارید، معامله خود را حتماً به صورت حضوری انجام داده و تا قبل تست کامل محصول آن را خریداری نکنید.

مهم‌ترین دلیل قیمت آن است لذا هنگام خرید حتماً از قیمت نمونه آکبند آن مطلع شده سپس اقدام به خرید نمایید.

هنگام خرید لپ تاپ دست دوم حتماً موارد زیر را بررسی کنید.

تست سلامت باتری

آزمایش سلامت باتری معمولاً به وسیله نرم افزارهایی مانند BatteryInfoView و BATExpert به آسانی انجام می‌شود.

بررسی صفحه نمایش لپ تاپ

ابزار خاصی برای تست صفحه نمایش لپ تاپ وجود نداشته اما بهتر است آن را در رنگ‌های پس زمینه به خصوص سیاه و قرمز بررسی کنید.

بازبینی پردازنده، رم و کارت گرافیک لپ تاپ

بهترین ابزار برای تست این ویژگی‌ها نرم افزار PassMark BurnInTest است همچنین این نرم افزار کلیه بخش‌های سخت افزاری مانند بلندگو و وبکم را بررسی کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل آلارم هشدار آن فعال می‌شود.

شما می‌توانید با مراجعه به بخش نظرات سایت نمایندگی سؤالات خود درباره خرید انواع لپ تاپ دست دوم و استوک را با کارشناسان ما به اشتراک بگذارید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − ده =