نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا خرید لپ تاپ استوک اقتصادی است؟

اصطلاح استوک به کلیه اشیای دست دوم از جمله لپ تاپ گفته شده که بعد از تعمیر و سرویس وارد بازار می‌شوند. اما در هر حال یک کالای دست 2 و کارکرده محسوب می‌شود.

لپ تاپ استوک چیست؟

سازمان‌های دولتی در اروپا کلیه محصولات خود را بعد از یک بازه زمانی کوتاه کنار گذاشته و نمونه‌های جدید را جایگزین می‌کنند همچنین بسیاری از افراد تمام اجزا و قطعات لپ تاپ را به خوبی نگهداری می‌کنند بنابراین یک لپ تاپ استوک دارای ظاهری تمیز و سالم است.

نکته: لپ تاپ استوک ممکن است قبل عرضه بازار بارها و بارها مورد بازبینی و سرویس قرار گیرد لذا هنگام خرید به این نکته توجه کنید.

مزایای استفاده از لپ تاپ استوک

مهم‌ترین مزیت این کالاها قیمت پایین آن‌هاست همچنین ممکن است لپ تاپ استوک بعد از مدتی ارزش واقعی خود را از دست بدهد. بنابراین توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از خطرات احتمالی ترجیحاً لپ تاپ نو خریداری کنید.

معایب لپ تاپ استوک

متاسفانه لپ تاپ‌های دست دوم معایب زیادی داشته که مهم‌ترین آن‌ها موارد زیر هستند.

مستعمل بودن قطعات

بزرگ‌ترین عیب کالاهای استوک به خصوص لپ تاپ مستعمل بودن قطعات آن‌هاست. به عبارت بهتر ممکن است قطعات دستگاه سالیان دراز مورد استفاده قرار گرفته و ظرفیت آن‌ها رو به اتمام باشد. این مشکل در اجزا و قطعات مکانیکی مانند هارد دیسک بیشتر به چشم می‌خورد.

تعمیر نامناسب قطعات

گاهی اوقات سرویس و تعمیر قطعات کالای استوک به درستی انجام نمی‌شود لذا دستگاه هنگام استفاده دچار مشکلات شدیدتری شده و هزینه‌های بیشتری به کاربر وارد می‌کند.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه لپ تاپ اچ پی را که روشن نمی شود تعمیر کنیم؟

عدم ارائه ضمانت نامه

کالاهای استوک (دسته دوم) معمولاً دارای خدمات پس از فروش یا پشتیبانی نبوده لذا در صورت بروز هرگونه خرابی کاربر مجبور به کنار گذاشتن محصول مورد نظر است. همچنین لپ تاپ‌های استوک قابلیت بروز رسانی خودکار برنامه‌ها و درایورهای امنیتی را ندارند.

غیر قابل اعتماد بودن قطعات

شاید قطعات لپ تاپ استوک در ظاهر مناسب باشند اما به هر حال شانس خرابی آنها نسبت به کالاهای نو بسیار زیاد است.

سؤال نهایی اینکه آیا لپ تاپ استوک بخریم؟

برای پاسخ باید گفت یک لپ تاپ دست دوم (استوک) ارزان‌تر از نمونه اصلی آن است اما با بررسی تمام جوانب به این نتیجه می‌رسید که خرید یک لپ تاپ نو بسیار مقرون به صرفه‌تر از لپ تاپ استوک است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 2 =