نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهکارهای جلوگیری از سوختگی پیکسل لپ تاپ

پیکسل لپ تاپ تشکیل شده از دو کلمه‌ی picture به معنای تصویر و element به معنای عنصر. یعنی پیکسل جزئی از تصویر و عامل اصلی تشکیل شدن آن است. به عبارت تخصصی‌تر به کوچکترین بخش تصویر لپ تاپ که توانایی چاپ یا انتشار تصاویر روی نمایشگر آن را دارد، پیکسل گفته که تأثیر زیادی در وضوح و کیفیت تصاویر دارد.

نحوه محاسبه پیکسل لپ تاپ چگونه است؟

محاسبه تعداد پیکسل‌های تشکیل دهنده تصاویر اهمیت بسیاری در کیفیت آن‌ها داشته به همین دلیل در این بخش با مفهوم جدید رزولوشن (وضوح) نمایشگر لپ تاپ آشنا می‌شوید.

رزولوشن رابطه مستقیمی با تعداد پیکسل‌های تشکیل دهنده داشته و اغلب به صورت عدد بیان می‌شود. هر تصویر از تعدادی پیکسل طولی و عرضی تشکیل شده که در کنار هم نمایش آن را میسر می‌کند.

برای مثال یک صفحه نمایش با وضوح 1080 × 1920 دارای 1920 پیکسل طولی و 1080 پیکسل عرضی است برای محاسبه مساحت تصویر دو عدد مورد نظر را در هم ضرب کنید یعنی 2073600 پیکسل.

تعیین وضوح تصاویر توسط پیکسل لپ تاپ

وضوح (رزولوشن) تصاویر از قرارگیری تعداد زیادی پیکسل در کنار هم تشکیل شده و معمولاً با واحد PPI (تراکم پیکسل در هر اینچ) بیان می‌شود که به آن تراکم پیکسلی هم می گویند.

ویژگی‌های مؤثر در وضوح تصاویر عبارتند از: 1- تعداد پیکسل‌ها در هر اینچ (PPI) 2- سایز تصویر.

روش‌های تشخیص خرابی پیکسل

برای شناسایی خرابی پیکسل روش‌های گوناگونی وجود داشته که بهترین آنها استفاده از نرم افزارها و ابزارهای تخصصی در فضای نت می‌باشد. این تجهیزات معمولاً روی لپ تاپ نصب و به شناسایی پیکسل‌های معیوب می‌پردازد.

این مطلب را از دست ندهید   مشکل هنگی دائم در لپ تاپ hp

مهم‌ترین نرم افزار تشخیص پیکسل سوختگی در لپ تاپ عبارت است از:

ابزار LCD2

یکی از بهترین تجهیزات الکترونیکی بوده که از آن برای تشخیص خرابی پیکسل به صورت آفلاین استفاده می‌شود. استفاده از این اپلیکیشن بسیار آسان در عین حال جذاب است کافیست گزینه‌ی Massage the Pixel را فعال کرده تا برنامه به طور خودکار پیکسل‌های گیرکرده را شناسایی و مشکلات آن‌ها را برطرف کند.

حالت Fix My Screen با اجرای آزمون‌های مختلف مدت زمان بیشتری در اختیار برنامه گذاشته تا فرایند احیای پیکسل‌های آسیب دیده به دقت انجام شود.

تعمیر پیکسل لپ تاپ در نمایندگی HP

تعمیر و تعویض انواع پنل های سوخته، آبخورده، خط دار و آسیب دیده در نمایندگی محصولات HP و توسط کارشناسان زبده این مرکز انجام می‌شود بدیهی است تمامی فعالیت‌های مرکز تعمیرات اچ پی به کمک پیشرفته‌ترین ابزار آلات صورت گرفته که علاوه بر سرعت بخشیدن به عملیات‌ترمیم، امکان ارائه خدمات بهتری برای مرکز فراهم می‌کند.

جهت ارتباط با کارشناسان این مرکز وارد بخش تماس با ما سایت زیر به آدرس شده یا با شماره‌های تماس بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 3 =