نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعویض ال سی دی لپ تاپ اچ پی

شکستگی ال سی دی یکی از اتفاقات شایعی است که ممکن است برای کاربران لپ تاپ های اچ پی پیش آید. اگر لپ تاپ اچ پیی شما از فاصله زیاد به زمین بخورد و یا ضربه سنگینی به آن وارد شود، علاوه بر اتفاقات جانبی دیگر، احتمال شکستگی ال سی دی در آن بالاست.

تعویض ال سی دی لپ تاپ اچ پی از این جهت دارای اهمیت است که علاوه بر هزینه بر بودن، نیازمند تخصص و مهارت بالایی نیز می باشد. با توجه به حساسیت و ظرافت بالای این قطعه، باید گفت که در اغلب موارد، تعمیر آن ممکن نبوده و تنها راه حل موجود برای رفع خرابی پیش آمده، تعویض ال سی دی می باشد. به همین منظور،  در این مطلب به ارائه ی نکاتی در مورد معایب احتمالی و تعویض ال سی دی لپ تاپ اچ پی پرداخته ایم.

نکات مورد توجه در تعویض ال سی دی لپ تاپ اچ پی

در این بخش به ارائه ی نکاتی می پردازیم در تعویض ال سی دی لپ تاپ اچ پی اهمیت ویژه ای دارند. متخصصین تعمیرات لپ تاپ hp  تمامی این نکات در تعمیر ال سی دی لپ تاپ اچ پی در نظر می گیرند . در ادامه ی مبحث به ذکر برخی از نکات مهم در تعویض ال سی لپ تاپ اچ پی می پردازیم.

تعویض توسط متخصصین تعمیرات لپ تاپ اچ پی

از جمله مواردی که در تعویض ال سی دی لپ تاپ اچ پی از اهمیت بالایی برخوردار است، انجام این کار توسط فرد متخصص و با تجربه است. چنانچه تعویض قطعه ی مورد بحث توسط افراد کم تجربه انجام شود، ممکن است مشکلات متعددی برای لپ تاپ به وجود بیاید. متخصصین این حوزه، به واسطه ی شناخت دقیقی که از بخش های مختلف ال سی دی لپ تاپ دارند، قادرند تعویض آن را با دقت و به درستی انجام دهند.

این مطلب را از دست ندهید   ریست فکتوری لپ تاپ

تعویض با قطعه ی اصل و استفاده از دستگاه مخصوص تعویض ال سی دی

برای تعویض ال سی دی لپ تاپ اچ پی، باید حتما از قطعه ی اورجینال استفاده شود. در صورت جایگزینی این قطعه با نمونه ی بی کیفیت، نه تنها عملکرد مناسبی از دستگاه مشاهده نمی شود، بلکه این امکان وجود دارد که در زمان کوتاهی بازهم ال سی دی دچار مشکل شود. همچنین استفاده از دستگاه مخصوص برای تعویض ال سی دی موجب خواهد گشت lcd  به راحتی برداشته شده و گوشی شما آسیب نبیند.

نشانه های خرابی ال سی دی لپ تاپ اچ پی

خرابی lcd  لپ تاپ نشانه هایی دارد که بامشاهده ی آن ها می توانید مطمئن شوید لپ تاپ شما دچار مشکل شده و نیازمند تعویض است.

مشاهده ی لکه های تیره

در هنگام شکستن ال سی دی لپ تاپ اچ پی ، در پنل صفحه نمایش لکه های تیره یا ترک های تار عنکوبتی یا هر دو را به نمایش می گذارد و ممکن است دیگر نتوان چیزی روی صفحه نمایش مشاهده کرد.

رگه های جوهر روی ال سی دی

در صورتی که صفحه نمایش دارای خطوطی است و یا ظاهری شبیه ریختن شدن جوهر دارد، پس به احتمال زیاد ال سی دی آن شکسته است و می بایست اقدام به تعویض ال سی دی لپ تاپ اچ پی کرد. در برخی مواقع در هنگام شکستن صفحه نمایش ، شاهد تراوش جوهر از ال سی دی هستیم.

تیره شدن تصویر ال سی دی

وضعیت دیگری نیز وجود دارد که در آن امکان مشاهده تصاویر با یک ال سی دی خراب وجود دارد اما صفحه بسیار تاریک است. در این حالت نیز تعویض ال سی دی لپ تاپ hp راه گشای مشکل خواهد بود.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه نصب کارت صدای لپ تاپ اچ پی

نتیجه گیری

محل قرار گیری ال سی دی زیر گلس و تاچ می باشد. اگر افتادن گوشی منجر به شکستن و خراب شدن ال سی دی و یا خراب شدن هم گلس و هم تاچ شود در هر حالت از آن جایی که ال سی دی شکسته است باید کل قطعات تاچ و ال سی دی تعویض شود. اگر شما کاربران گرامی با چنین نشانه هایی در لپ تاپ خود مواجه شدید بهتر است جهت تعویض ال سی دی لپ تاپ اچ پی خود به مرکز تعمیرات لپ تاپ hp بسپارید.

اگر ضربه ی وارد شده به لپ تاپ منجر به شکستگی ال سی دی لپ تاپ شود، پنل صفحه نمایش لپ تاپ دچار لکه های تیره یا ترک های تار عنکوبتی یا هر دو خواهد شد. در چنین وضعیتی احتمالا دیگر نتوانید چیزی روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید. اگر صفحه نمایش تان دارای خطوطی در داخل خود است و یا ظاهری شبیه ریختن جوهر دارد پس به احتمال زیاد ال سی دی آن شکسته است و نیاز به تعویض ال سی دی لپ تاپ اچ پی خواهید داشت. تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعویض ال سی دی لپ تاپ اچ پی با حضور در نمایندگی اچ پی قابل دریافت است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 19 =