نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ اچ پی

تعمیر کارت گرافیک لپ‌تاپ اچ پی، یکی از خدمات نمایندگی اچ پی به کاربران گرامی است. در راستای ارائه سرویس های تخصصی و سطح بالا به دارندگان این محصول ، نمایندگی hp از تعمیرکاران مجرب در این حوزه دعوت به همکاری نموده است. گام دیگر این مرکز برای انجام فرآیند تعمیرات به شکل حرفه ای، تجهیز واحد تعمیرات به ابزار و تجهیزاتی مطابق با آخرین پیشرفت های روز دنیا می باشد.

توجه به اهمیت کارت گرافیک در لپ‌تاپ و لزوم آگاهی کاربران از خرابی ها و نکات تعمیری آن، این مطالب را بر مرور مواردی در رابطه با تعمیر کارت گرافیک لپ‌تاپ اچ پی متمرکز نموده ایم؛ با ما همراه باشید.

دلایل مورد توجه در تعمیر کارت گرافیک لپ‌تاپ اچ پی

از جمله دلایل خرابی کارت گرافیک که در تعمیر کارت گرافیک لپ‌تاپ اچ پی مورد توجه ویژه قرار می گیرد، باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرابی فن لپ‌تاپ
  • جنس مادربرد مورد استفاده در لپ‌تاپ
  • نواسانات برق و تاثیرات آن بر لپ‌تاپ
  • اجرای مداوم بازی های سنگین در لپ‌تاپ

تعمیر هارد دیسک لپ تاپ اچ پی EliteBook 6930p

  • گرما و حرارت بالای لپ‌تاپ
  • نشت و نفوذ مایعات در لپ‌تاپ
  • کار کردن لپ‌تاپ برای مدت طولانی
  • تحمیل فشار کار بالا بر لپ‌تاپ

علائم مهم در تشخیص خرابی کارت گرافیک لپ‌تاپ اچ پی

علائم مهم در تعمیر کارت گرافیک لپ‌تاپ اچ چی در این قسمت مورد بررسی قرار می گیرند. اگر صفحه نمایش لپ‌تاپ شما روشن می شود اما تصویری را برای شما به نمایش نمی گذارد و یا تصویر به صورت به هم ریخته یا سیاه رنگ می باشد، باید نسبت به بروز مشکل در کارت گرافیک آن مشکوک شوید.

این مطلب را از دست ندهید   فیلتر شکن در لپ تاپ

همچنین، گیر کردن تصویر، شطرنجی و درهم شدن رنگ ها، هنگ کردن سیستم با ورود به یک نرم افزار گرافیکی مثل یک بازی سنگین، ایجاد خطوط افقی، سفید و یا مات شدن صفحه نمایش، ریست شدن سیستم و صدور خطای Blue Screen پس از نصب درایور گرافیک و نیز نمایش تصویر به رنگ آبی را می توان بخش دیگری از علائمی دانست که در روند تعمیر کارت گرافیک لپ‌تاپ اچ به آن توجه می شود. در صورت مشاهده هریک از این موارد در لپ‌تاپ خود، توصیه می کنیم در اسرع وقت به یک تعمیرگاه مجاز مراجعه نموده و درخواست خدمات تعمیری دستگاهتان را داشته باشید.

تعویض کارت گرافیک لپ‌تاپ اچ پی

یکی از اقداماتی که بسیاری از کاربران در هنگام بروز مشکل در لپ‌تاپ خود به آن فکر می کنند، تعویض چیپ گرافیک این دستگاه است. در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که در اغلب موارد، خرابی کارت گرافیک مربوط به خود این قطعه نبوده و پایه های چیپ گرافیک منظور اصلی این عبارت است.

با توجه به این مساله می توان چنین گفت که اگر چیپ گرافیک دچار مشکل خاصی نشده باشد، تعویض پایه‌ ها برای رفع مشکل و تعمیر کارت گرافیک لپ‌تاپ اچ پی کفایت می‌کند. همچنین لازم است ذکر کنیم که در صورت وجود کارت گرافیک اصلاح شده برای مدل دستگاه مورد نظر، تعویض کارت گرافیک لپ ‌تاپ اچ پی می تواند موثر واقع شود.

نگه داری از کارت گرافیک لپ‎‌تاپ اچ پی

برای جلوگیری از تعمیر کارت گرافیک لپ‌تاپ اچ پی خود، کافی است تا حد امکان دستگاه خود را تمیز نگه دارید. ورود هرگونه گرد و خاک یا آلودگی به چیپ گرافیک، می تواند زمینه ساز بروز مشکلاتی در این قطعه شود. همچنین فراموش نکنید که افزایش دمای لپ‌تاپ، یکی از خطرناک ترین موارد برای کارت گرافیک آن محسوب می شود.

این مطلب را از دست ندهید   بدسکتور لپ تاپ

لذا همیشه حواستان به دمای دستگاه و عملکرد فن باشد؛ در صورتی که احساس کردید لپ‌تاپ شما بیش از حد معمول گرم شده است، به آن استراحت داده و دمای دستگاه را کاهش دهید. رعایت همین نکات ساده می تواند شما را از تعمیر کارت گرافیک لپ‌تاپ اچ پی تان بی نیاز سازد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 8 =