نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر ال سی دی لپ تاپ HP

ممکن است شما یکی از کاربرانی باشید که از لپ تاپ HP استفاده می کنید اما بعد از مدتی با مشکل خرابی در صفحه ی نمایشگر مواجه شوید. خرابی ال سی دی علائمی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. در این مقاله در رابطه با تعمیر ال سی دی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

تعمیر RAM لپ تاپ اچ پی EliteBook 6930p

علائم:

  • تاریک شدن صفحه ی نمایشگر به صورت ناگهانی
  • نور بسیار کم صفحه ی نمایشگر
  • صفحه ی نمایشگر به طور کامل خاموش می شود

موارد بالا بر اثر وارد شدن ضربه و فشار و یا لامپ های ال سی دی به صورت کامل می سوزند. تعمیر ال سی دی لپ تاپ به صورت زیر است.

مرحله 1

اطمینان حاصل کنید که لپ تاپ به برق اتصالی ندارد همچنین برای امنیت بهتر است باتری را از لپ تاپ خارج نمایید.

مرحله 2

قاب دور را باز کرده تا به راحتی بتوانید پیج های اطراف را باز کنید. هنگامی که صفحه را باز می کنید ، این برچسب ها معمولاً در قسمت انتهایی صفحه ، در نزدیکی لولا صفحه قرار دارند. باید یکی از هر طرف صفحه را پیدا کنید و آن را باز نمایید.

مرحله 3

از یک شی تیز و تیز مانند یک سنجاق سوزنی باز یا سوزن استفاده کنید تا برچسب های جلد را بدون آسیب رساندن به آنها خارج کنید. آن را بین لبه پوشش و گودی قرار دهید، و سپس برچسب را از بین ببرید. پس از برداشتن ، در پوش ها را در یک مکان امن قرار دهید ، و همچنین قسمت چسبنده آن به سمت بالا باشد تا اطمینان حاصل شود که چسبندگی کافی هنگام بازگرداندن آنها وجود دارد.

این مطلب را از دست ندهید   ۷ قطعه داخلی لپ تاپ

مرحله 4

از پیچ گوشتی خود استفاده کنید تا پیچ ها را باز نمایید. به یاد داشته باشید: راست ، سفت ، چپ و سست. برخی از پیچ ها به راحتی قابل باز شدن هستند.

مرحله 5

بعد از باز کردن یپچ ها در این مرحله باید قاب دور را با احتیاط فراوان خارج نمایید. برای این کار می توانید از یک جسم تیز استفاده نمایید تا به راحتی قاب خارج شود. (می توانید از ناخن دست نیز استفاده نمایید)

مرحله 6

در این مرحله قاب دور به طور کامل خارج شده است و صفحه ی نمایشگر در مقابله شما قرار دارد.

مرحله 7

پس از جدا شدن کامل قاب ، ال سی دی را به صورت قاب فلزی در قسمت های چپ و راست پیدا خواهید کرد. دو پیچ (در چپ و راست) را باز نمایید. حال باید بتوانید LCD را کمی از صفحه پشت بلند کنید.

مرحله 8

در هر یک از طرفین قاب های نگهدارنده ، هر پیچ را که آن را به LCD متصل می کند را باز کنید.

مرحله 9

حالا باید بتوانید LCD را به صورت رو به پایین روی صفحه کلید تنظیم کنید. مراقب باشید که به کابل ویدئویی متصل به پشت LCD ، نیروی زیادی وارد نشود.

مرحله 10

کابل فیلم را از پشت LCD جدا کنید. کافی است کابل ها را به آرامی از روی صفحه بکشید. شما معمولاً باید نوارهایی را که تضمین کننده اتصال ویدیو به پشت صفحه است نیز خارج کنید. هنگامی که به این مرحله رسیدید که کابل ویدیو را از اتصال صفحه نمایش بیرون بکشید ، باید آن را با کمی نیروی جدا کنید.

این مطلب را از دست ندهید   بالا نیامدن ویندوز لپ تاپ

مرحله 11

هنگامی که ال سی دی شکسته شده را به طور کامل حذف کردید ، به سادگی یک مورد جدید را به صورت رو به پایین قرار دهید. کابل ویدیو را به کانکتور وصل کنید و کابل ها و هر نوع نوار را دقیقاً مانند سیم های قدیمی قرار دهید.

مرحله 12

صفحه نمایش جدید را در قسمت های قاب فریم کنار قرار دهید ، سپس آن را دوباره مانند گذشته ثابت کنید: معمولاً سه پیچ در هر طرف از قطعات قاب فریم و سپس یک پیچ در بالای قرار داده شده است.

مرحله 13

اگر همه مراحل را با دقت انجام دهید ، اکنون باید یک صفحه لپ تاپ جدید و براق داشته باشید. پس می توانید باتری را دوباره داخل لپ تاپ قرار دهید و برای اطمینان خاطر بیشتر آن را روشن نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 3 =