نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیرات کیبورد لپ تاپ اچ پی

تعمیرات کیبورد لپ تاپ اچ پی ممکن است مرتبط با حوزه سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه باشد که تشخیص این امر نیاز به بررسی دقیق لپ تاپ و طی روند عیب یابی صحیح دارد. در مجموعه تعمیرات کیبورد لپ تاپ اچ پی با طی این فرآیند و کشف علل ایجاد خرابی در دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیرات کیبورد لپ تاپ اچ پی شناسایی گشته و بر روی دستگاه اِعمال می گردند.

پیاده سازی اصولی و گام به گام مراحل تعمیر در این مرکز، سبب گشته تا غالب اشکالات ایجاد شده در این دستگاه ها مرتفع گشته و لپ تاپ های کیبورد کیفیت اولیه خویش را بازیابند. کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی ضمن آشنایی با سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لپ تاپ‌های اچ پی، از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر نیز بهره‌مند هستند و قادرند تا تمامی اختلالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لپ تاپ‌های اچ پی را رفع نمایند. دارندگان لپ تاپ های اچ پی می توانند با حضور در نمایندگی اچ پی و مراجعه به پارت تعمیر و سرویس لپ تاپ اچ پی تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند.

تعمیرات انواع کیبورد لپ تاپ اچ پی

تعمیرات کیبورد لپ تاپ اچ پی در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ منحصر به نوعی خاص نیست و کاربران انواع کیبوردهای لپ تاپ می توانند با حضور در این مرکز، نسبت به رفع اشکالات ایجاد شده در دستگاه خویش اقدام نمایند. در این مرکز تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های مرتبط با انواع کیبورد -تعمیرات کیبورد بی‌سیم، تعمیرات کیبورد طبی، تعمیرات کیبورد نورانی، تعمیرات کیبورد کوچک و تعمیرات کیبورد بازی- ارائه می گردد. برخی اشکالات رایج در کیبوردهای عادی که نیاز به تعمیرات را ضروری می سازد عبارتند از:

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر باتری لپ تاپ اچ پی EliteBook 1050 G1

صفحه کلید به جای تایپ حروف، اعداد را تایپ می کند. مثلاً هنگامی که شما به ترتیب کلیدهای J,K,L,U,I,O را می فشارید، صفحه کلید اعداد ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶ را تایپ می کند.

هنگامی که شما یک کلید را می فشارید، دو حرف تایپ می شود. مثلا هنگامی که دکمه مربوط به W را می فشاریدحروف WE تایپ می شود و یا زمانی که کلید Y را می فشارید حروف YU تایپ می گردد.

برخی از کلیدهایی که در یک راستای عمودی یا مورب قرار دارند کار نمی کنند.

شما کاربران گرامی در صورت مواجهه با هریک از اشکالات فوق می توانید به مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی و تعمیرات کیبورد لپ تاپ اچ پی را دریافت نمایید.

تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ اچ پی

تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ اچ پی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی است که توسط تیمی از زبده ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه انجام می پذیرد. همانگونه که می دانید کیبورد یا همان صفحه کلید، رایج ترین دستگاه ورودی لپ تاپ است.

این بخش از دستگاه متشکل از کلیدهای متعددی است که کاربر با فشار دادن هر یک از آنها می تواند پیغام یا دستور مورد نظر خود را به لپ تاپ ارسال کند. صرف نظر از کیبوردهای اصلی لپ تاپ، کیبوردهای جانبی متعددی نیز، توسط کمپانی های نامدار روانه بازارهای جهانی گشته اند. استفاده از این کیبوردها برای آندسته از کاربرانی مناسب است که در کار با کیبورد اصلی لپ تاپ چندان راحت نیستند و نیاز دارند تا از یک صفحه کلید جانبی –که قابلیت تنظیم بیشتر جهت تنظیم ارتفاع و جابجایی دارد-  استفاده نمایند.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر باتری لپ تاپ اچ پی EliteBook 1050 G3

در هر حال کاربران هر دو مدل از کیبورد – اصلی و جانبی- می توانند با بروز هر گونه اختلال و ناکارامدی در این بخش، به مرکز تعمیرات کیبورد لپ تاپ اچ پی مراجعه نمایند و تخصصی ترین سرویس های تعمیر، تعویض و بهسازی قطعات کیبورد را دریافت نمایند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + دوازده =