نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ اچ پی

لپ تاپ های اچ پی به دلیل قابلیت ها و ساختار با کیفیت خود مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته و طرفداران بسیاری دارند. اما این ساختار باکیفیت مصون از بروز اختلال و خرابی های گوناگون نبوده و ممکن است، دچار آسیب های متفاوتی در دو بخش سخت افزار و نرم افزار سیستم گردد. اختلالات نرم افزاری این تجهیزات گاهی به حدی جدی می شود که بدون نیاز به دانش تعمیرکاران حرفه ای قابل ترمیم نخواهد بود.

بنابراین همواره نیاز به یک مرکز معتبر در راستای تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ اچ پی امر مهمی برای دارندگان این دستگاه هاست. نمایندگی رسمی لپ تاپ اچ پی جهت رفع عیوب نرم افزاری لپ تاپ های ساخت hp خدمت رسانی می نماید. جهت دریافت خدمات تخصصی این مرکز از طریق راه های ارتباطی مندرج در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خدمات تخصصی تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ اچ پی

همان طور که اشاره شد، نمایندگی رسمی HP تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ اچ پی را براساس پارامترهای استاندارد  و در کم ترین زمان ممکن ارائه می کند. کارشناسان تعمیر نرم افزاری لپ تاپ HP با استفاده از دانش به روز خود و به کارگیری تجهیزات کاری مدرن مشکلات سیستماتیکی چون رفع اختلالات مرتبط با حمله ویروس ها، هنگ مداوم سیستم عامل، نصب و راه اندازی درایورهای لپ تاپ، رفع مشکل خاموشی ناگهانی لپ تاپ، عدم کارکرد صحیح وای فای و… را مرتفع می سازند.

چنانچه به تازگی لپ تاپ اچ پی شما دچار تداخلات نرم افزاری شده است به نمایندگی تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ اچ پی مراجعه نمایید و از تخصصی ترین خدمات این مرکز در راستای بازیابی صحیح دستگاه خود بهره مند شوید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه عیب یابی لپ تاپ اچ پی

رفع مشکل هنگ کردن لپ تاپ های اچ پی

هنگ کردن لپ تاپ یکی از اتفاقاتیست که ممکن است برای هر کاربری به وجود بیاید. این مشکل زمانی که در حین انجام کار مهمی با سیستم خود می باشید، می تواند بسیار آزاردهنده باشد. البته بهتر است در ابتدا به سیستم خود قدری فرصت استراحت بدهید. چرا که شاید لپ تاپتان به ظاهر هنگ کرده باشد، اما در واقع تنها به دلیل پردازش کار پیچیده ای با کاهش سرعت رو به رو باشد.

راه حل کلی در چنین مواقعی ری استارت و راه اندازی دوباره ی سیستم است. متاسفانه گاهی مشکل هنگ کردن با ری استارت حل نشده و حتی در طی انجام فرآیند ری استارت و راه اندازی دوباره نیز سیستم مجددا هنگ می کند. در چنین مواقعی پیشنهاد ما کمک از مراکز معتبری چون بخش تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ اچ پی در نمایندگی رسمی hp می باشد.

به طور کلی اختلالات مرتبط با هنگ کردن لپ تاپ اچ پی براساس عوامل مختلفی چون راه اندازی آنتی ویروس های نامعتبر، اجرای همزمان برنامه های سنگین و خرابی فایل های مختلف سیستم عامل پدید می آید. گاهی مشکل ویروسی شدن لپ تاپ حتی با پاک کردن برنامه ها و آنتی ویروس های مخرب ذکر شده نیز از بین نمی رود و نیازمند به تعمیرات تخصصی نرم افزاریست. در این راستا دانش به روز کارشناسان نمایندگی مجاز اچ پی شما را در بازیابی کارکرد اصلی دستگاه یاری می نماید.

نصب درایورهای لپ تاپ hp

درایور در واقع دستورات نرم افزاری است که اطلاعات خاصی را از چگونگی کارکرد و مدیریت قطعات در اختیار سیستم عامل قرار می‌دهد تا سیستم عامل، مدیریت بهینه ای بر سخت افزار داشته باشد. درایور ها یک رابط میان سخت افزار و سیستم عامل هستند که به برنامه ها اجازه ی استفاده از سخت افزار را می‌دهد. امروزه اکثر سیستم عامل ها مانند لینوکس و ویندوز ۷ و ۸ بسیاری از داریور های سیستم را به صورت خودکار شناسایی و نصب می‌نمایند، اما کارشناسان نرم افزار همواره بر نصب دستی و دوباره ی درایورها تاکید اکید دارند.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه بررسی صحیح اتصال کابل های CD-ROM

این فرآیند ممکن است گاهی برای افرادی مبتدی و ناآشنا به نحوه ی راه اندازی سیستم عامل های گوناگون دردسرساز شود. چراکه همخوانی درایورها با سیستم عامل سیستم شما امر بسیار مهمیست که در صورت عدم توجه به آن می تواند موجب هنگ کلی رایانه ی شما شود. نمایندگی تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ اچ پی در پروسه ی نصب درایورهای گوناگون لپ تاپ اچ پی به یاری شما شتافته و درایورهایی چون درایور کارت گرافیک، کارت صدا، مادربرد، وب کم و بلوتوث را با صرف کم ترین زمان راه اندازی می نماید.

ویروس کشی لپ تاپ های اچ پی

گاهی ممکن است رایانه ها دچار ویروس هایی شوند که امکان اسکن و تشخیص آن از سوی آنتی ویروس وجود نداشته باشد. چراکه برخی از ویروس های خاص می توانند آنتی ویروس شما را شناسایی کرده و آن را دچار اختلال کنند. این امر به گونه ای شکل می گیرد که دیگر آنتی ویروس شما قادر به تشخیص ویروس موجود نبوده و اسکنی انجام نمی دهد. در چنین حالتی عموما کاربران با مشکلات عجیبی چون ری استارت ناگهانی سیستم و دریافت پیام های فاقد معنی رو به رو می شوند.

توجه داشته باشید که تداوم این مشکلات نه تنها خطر فاش شدن اطلاعات مهم موجود در لپ تاپ شما را به دنبال دارد، بلکه می تواند  با گذشت زمان کاربرد کلی دستگاه شما را نیز از بین ببرد. از این رو توصیه می شود جهت بازیابی عملکرد صحیح لپ تاپ های hp خود و ویروس کشی سیستم به واحد تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ اچ پی مراجعه کنید. کلیه ی خدمات ویروس کشی این مجموعه براساس پارامترهای استاندارد ارائه می گردد.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه نصب درایو فلاپی دیسک
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =