نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

معرفی بهترین لپ تاپ‌های HP

کمپانی HP یکی از پیشتازان طراحی و تولید لپ تاپ در دنیا است که هر ساله مدل‌های جدید محصولات خود را وارد بازار جهانی کرده و طی چند سال اخیر سهم بزرگی از دنیای دیجیتال را از آن خود کرده است.

مهم‌ترین ویژگی لپ تاپ‌های HP استفاده از برترین قطعات سخت افزاری، باتری‌های لیتیوم یونی، طراحی زیبای بدنه، قیمت مناسب و کیفیت بالا است که نظر بسیاری از کاربران ایرانی و غیر ایرانی را به خود جلب کرده است.

در این مقاله برخی از برترین لپ تاپ‌های HP به همراه مشخصات فنی برای آشنایی بیشتر کاربران معرفی خواهد شد.

لپ تاپ HP مدل Pavilion 15-p108ne

سری جدید محصولات پاویلیون یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت اچ پی و علاوه بر طراحی زیبا از پیشرفته‌ترین سخت افزارهای موجود در بازار استفاده می‌کنند.

مشخصات فنی لپ تاپ Pavilion 15-p108ne

برخی از آشکارترین قابلیت‌های این لپ تاپ عبارتند از:

  • نمایشگر 15.6 اینچی؛
  • طراحی زیبا و منحصر به فرد؛
  • ضخامت و وزن پایین؛

لپ تاپ اچ پی مدل Pavilion 15-p108ne به دلیل استفاده از پردازنده‌های کم مصرف مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش داده و برای کاربران عادی یک گزینه ایده آل محسوب می‌شود.

سایر قابلیت‌های این محصول عبارت است از: پردازنده coray5، رم 6 گیگابایت، کارت گرافیکی 2 گیگابایتی و سخت افزار قوی همچنین مجهز به پورت USB2 و USB3.

پروبوک 450 از بهترین لپ تاپ‌های HP

لپ تاپ اچ پی سری پروبوک چند منظوره و مناسب فضاهای کاری و خانگی است دستگاه فوق دارای کارایی و عملکرد بالا، بدنه مقاوم در برابر ضربه و امکانات فراوان دیگر است. جنس بدنه این لپ تاپ پلاستیک و پنل به کار رفته در آن TN است. صفحه نمایش این دستگاه مات و در برابر نور زیاد مقاوم است.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر هارد دیسک لپ تاپ اچ پی

متاسفانه روشنایی و وضوح این لپ تاپ اصلاً مناسب نبوده البته جنس روکش صفحه نمایش این دستگاه مات است تا در مکان‌هایی با روشنایی بالا عملکرد مناسبی داشته باشد.

آشنایی با قابلیت‌های سری پروبوک HP

  • پردازنده Core i7 6500U اینتل؛
  • حافظه کش با فضای 4 مگابایت؛
  • مجهز به رم 8 گیگابایتی DDR3؛
  • دارای حافظه ذخیره سازی 1 ترابایت؛
  • رزولوشن تصاویر: 1366*768؛

همچنین دارای پردازنده گرافیکی Radeon R7 M340 2GB. وزن لپ تاپ پروبوک 2 کیلوگرم و ابعاد آن ۳۷۵ × ۲۶۲ × ۲۵.۵ میلی‌متر است. باتری این دستگاه از جنس لیتیوم یونی و 4 سلولی بوده و توانایی اتصال از طریق پورت‌های USB2 و USB3 را دارد.

آشنایی با مشخصات لپ تاپ Pavilion 15 اچ پی

یکی دیگر از برترین لپ تاپ‌های شرکت اچ پی Pavilion 15 است که به دلیل قیمت مناسب از محبوبیت زیادی برخوردار است طراحی زیبا در کنار سخت افزار خوب این محصول را به یکی از پر فروش ترین لپ تاپ‌های HP تبدیل کرده همچنین باتری این دستگاه از طول عمر مناسبی برخوردار است. مهم‌ترین ویژگی این لپ تاپ استفاده از پردازنده‌های گرافیکی و اصلی قدرتمند در آماده سازی اطلاعات است.

لپ تاپ Pavilion 15 مجهز به سی پی یو Intel Core i5 5200U 2.20GHz up to 2.70 GHz و دارای رم 6 گیگابایتی در کنار حافظه ذخیره سازی 1 ترابایت است.

نمایشگر این لپ تاپ 15.6 و وضوح تصاویر آن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل است.

نمایندگی HP

نمایندگی محصولات اچ پی با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تعمیر و نگهداری انواع ابزار آلات صنعتی با استفاده از برترین تکنیسین‌های کشور آماده خدمات رسانی به هموطنان است.

این مطلب را از دست ندهید   درایو نوری لپ تاپ HP

مرکز تعمیرات اچ پی علاوه بر فروش انواع محصولات این شرکت برگزار کننده انواع دوره‌های آموزشی و کلاس‌های آنلاین در حوزه تعمیرات است این مرکز از علاقه مندان به تعمیرات گوشی، تبلت، پرینتر، لپ تاپ، کامپیوترهای شخصی و… برای همکاری دعوت به عمل می‌آورد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های زیر تماس گرفته یا وارد وبسایت تخصصی نمایندگی اچ پی شوید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =