نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با روش‌های اتصال لپ تاپ به گوشی

اتصال لپ تاپ به گوشی یکی از روش‌های رایج و مزایای فراوانی از جمله: اشتراک گذاری انواع فایل‌های تصویری و متنی، افزایش امنیت تلفن همراه و… به همراه دارد. اتصال لپ تاپ معمولاً به صورت باسیم و بیسیم انجام شده که در این مقاله هر دو روش به طور جداگانه مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرند.

روش مستقیم اتصال لپ تاپ به گوشی

مطمئن‌ترین راه برای اشتراک گذاری فایل بین گوشی و لپ تاپ استفاده از کابل USB است به همین منظور ابتدا از روشن بودن لپ تاپ و تلفن همراه مطمئن شده سپس کابل را به پورت لپ تاپ متصل کنید.

سپس پیغامی روی نمایشگر لپ تاپ ظاهر شده که از شما می‌پرسد قصد انجام چه کاری دارید؟ در این حالت شما با ورود به بخش my computer سیستم می‌توانید به کلیه اطلاعات تلفن همراه خود دسترسی پیدا کنید.

بعداز ورود به بخش Devices and Drives گزینه‌های مختلفی برای دسترسی به فایل‌ها وجود داشته که کاربر باید گزینه‌ی Open folder to view files را انتخاب کند.

اتصال از طریق بلوتوث

ابتدا روی آیکن Action center در صفحه لپ تاپ کلیک کرده یا کلیدهای win + A را به طور همزمان فشار دهید. در صفحه باز شده روی گزینه‌ی بلوتوث کلیک کرده تا روشن شود. (اگر بلوتوث سیستم را از قبل روشن کردید، نیازی به انجام این مرحله نیست)

روی گزینه‌ی Go to Settings کلیک کرده تا بلوتوث برای سایر دستگاه‌ها قابل شناسایی شود سپس به تنظیمات گوشی رفته و بلوتوث آن را روشن کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر صفحه نمایشگر لپ تاپ اچ پی

نام لپ تاپ خود را وارد کرده و برای اتصال گوشی به لپ تاپ منتظر شوید. اگر بعد را چند ثانیه عملیات اتصال برقرار نشد، بلوتوث گوشی را یکبار روشن/ خاموش کنید.

بعد انجام مراحل بالا می‌توانید فایل‌های صوتی و تصویری خود را به اشتراک گذاشته یا منتقل کنید.

استفاده از نرم افزارهای انتقال فایل

بعضی کاربران اندرویدی برای سهولت استفاده از اطلاعات خود با استفاده از نرم افزارهای جانبی یا Screen Mirroring اطلاعات نمایشگر گوشی خود را روی صفحه نمایش لپ تاپ منتقل می‌کنند البته این روش در گوشی‌های روت شده به نرم افزار نیاز نداشته و به طور خودکار انجام می‌شود.

برای این کار ابتدا وارد قسمت about phone در تنظیمات گوشی شده سپس روی گزینه‌ی Build Number 7 بار ضربه زده تا تنظیمات Developer Options برای گوشی شما فعال شود.

مجدد به setting گوشی برگشته و گزینه‌ی USB Debugging را انتخاب کنید به این ترتیب نمایشگر گوشی روی لپ تاپ ظاهر می‌شود.

در این مقاله روش‌های اتصال لپ تاپ به گوشی و نمایش اطلاعات تلفن همراه در نمایشگر لپ تاپ بیان شد کاربران گرامی می‌توانند با مراجعه به بخش مقالات سایت نمایندگی اچ پی اطلاعاتی درباره نحوه نصب و راه اندازی درایور، ویندوز یا سیستم عامل لپ تاپ کسب کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سه =