نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش شارژ درست لپ تاپ اچ پی

شارژ درست لپ تاپ اچ پی یکی از اقدامات مهم و پیشگیرانه ای است که می تواند در نیازمندی کاربر به خدمات تعمیر لپ تاپ اچ پی بسیار تاثیرگذار باشد. در این مقاله درباره استفاده از شارژر و نحوه درست شارژ لپ تاپ اچ پی اطلاعات مفیدی در اختیار کاربر قرار می دهیم. همه ما به خوبی می دانیم که آنچه لپ تاپ را قابل حمل کرده است سوای وزن سبک و یکپارچه بودن تجهیزات آن، باتری است؛ لذا حفظ سلامت این قطعه در طول عمر دستگاه و بی نیازی آن به خدمات تعمیر لپ تاپ بسیار مهم است.

باتری لپ تاپ انرژی مورد نیاز دستگاه را فراهم می کند و در نتیجه کاربر می تواند از این دستگاه در هر شرایطی استفاده کند. با خرابی باتری نه تنها دستگاه روشن نخواهد شد بلکه خرابی آن به سایر اجزای دستگاه نیز صدمه وارد می کند.

نکات مهم در شارژ درست لپ تاپ اچ پی

بررسی و شناخت نکات مهم در شارژ درست لپ تاپ اچ پی کمک می کند تا استفاده اصولی از دستگاه خود داشته باشید. هر یک از این نکات در جایگاه خود اهمیت فراوانی دارد و باید به صورت ویژه به آن توجه کرد.

دو شاخه سالم در شارژ درست لپ تاپ اچ پی موثر است

همیشه اول دوشاخه را به پریز برق وصل کنید و بعد، فیش آداپتور برق را به لپ‌تاپ. این نکته اولین و ساده ترین نکته برای شارژ درست لپ تاپ اچ پی است. با این کار در فاصله زمانی بسیار کوتاه برق توسط آداپتور از AC به DC تبدیل و نوسان آن گرفته می‌شود و آسیبی به دستگاه وارد نخواهد شد.

این مطلب را از دست ندهید   لپ تاپ اچ پی ZBook 15 Studio G3

بهترین زمان برای شارژ درست لپ تاپ اچ پی

باید بدانید این تصور که باتری‌ها را تا زمانی که شارژ آنها به طور کامل تخلیه نشده‌ است نباید به شارژ زد، کاملا غلط است و شامل حال باتری های لپ تاپ نمی شود، زیرا مدل و ساختار این باتری ها متفاوت است و این کار صدمه بیشتری به باتری وارد می‌کند و از عمر آن می کاهد.

استفاده از باتری برای بار اول

باتری را تا شارژ نهایی و خاموشی دستگاه استفاده کنید و بعد اجازه دهید باتری ۱۲ ساعت در حالت شارژ باقی بماند. به این ترتیب به خدمات تعمیر لپ تاپ اچ پی در حوزه باتری بی نیاز خواهید بود.

تنظیم تنظیمات ذخیره انرژی

تنظیمات ذخیره انرژی را در سیستم ‌عامل خود در بالاترین حالت خود قرار دهید و اگر درخشش نور صفحه‌ نمایش خیلی برای کار شما مهم نیست، آن را کم کنید. رعایت این نکات در شارژ درست لپ تاپ اچ پی بسیار موثر هستند.

لپ تاپ تامین کننده انرژی نیست

از لپ تاپ به عنوان تامین کننده انرژی سایر دستگاه ها استفاده نکنید. این نکته در شارژ درست لپ تاپ اچ پی به این معنی است که هر دستگاهی را که قابلیت شارژ شدن از طریق USB دارد، با لپ‌تاپ شارژ نکنید. همچنین همیشه اتصالات باتری را تمیز نگه دارید.

باتری را جدا کنید

اگر قرار است لپ تاپ شما برای مدت خیلی طولانی (مثلا چند هفته) بلا استفاده باشد، باتری آن را با ۴۰ درصد شارژ خارج کنید و در مکانی به دور از رطوبت و دمای صفر تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد قرار دهید

این مطلب را از دست ندهید   دلیل عدم اتصال لپ تاپ اچ پی به وای فای

ابزارهای بلا استفاده را خاموش کنید

برای مثال اگر از مودم وایرلس یا بلوتوث و یا چک‌کننده هجی کلمات دائما استفاده نمی کنید، آنها را خاموش کنید و تنها در زمان نیاز روشن کنید.

شارژر آکبند

همیشه از شارژر مخصوص دستگاه برای شارژ درست لپ تاپ اچ پی استفاده کنید، زیرا مقدار ولتاژ و شدت جریان در شارژهای مختلف، متفاوت است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =