نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راه های خنک کردن لپ تاپ

خنک کردن لپ تاپ / با میزان استرسی که می تواند لپ تاپ اچ پی را در طول عمر آن تحت تاثیر قرار دهد، درک اینکه چگونه می توانید لپ تاپ اچ پی خود را خنک نگه دارید بسیار مهم است. حفظ دمای دستگاه شما یک بخش کلیدی از تعمیر و نگهداری است و راهی عالی برای استفاده حداکثری از سرمایه گذاری شما. خوشبختانه، راه‌های زیادی برای جلوگیری از از دست دادن عملکرد در طول زمان وجود دارد، و بیشتر آنها بر اجتناب از گرمای بیش از حدی که می‌تواند بر روی اجزای جداگانه آسیب وارد کند تمرکز می‌کنند. برخی راه‌حل‌ها ساده و با فناوری پایین هستند، در حالی که برخی دیگر نیاز به نرم‌افزار یا تنظیماتی برای افزودن یا تغییر دارند. ما برخی از هرکدام را مرور می کنیم تا به شما کمک کنیم (لپ تاپ اچ پی) خود را خنک نگه دارید تا بتوانید بهره ور بمانید.

راه حل های کم هزینه بدون تکنولوژی اضافی

ساده ترین راه برای خنک نگه داشتن لپ تاپ اچ پی در وهله اول جلوگیری از داغ شدن بیش از حد آن است، بنابراین ساده ترین راه حل کم هزینه اطمینان از تهویه مناسب آن است. در اینجا چند راه ساده برای انجام این کار وجود دارد.

خنک کردن لپ تاپ

 از سطوح فرش شده یا پر شده خودداری کنید

فرش ها، پتوها، بالش ها و لباس ها به عنوان عایق عمل می کنند، به این معنی که لپ تاپ اچ پی شما نمی تواند به درستی هنگام کار روی این سطوح تهویه کند. برای جلوگیری از مسدود شدن دریچه های داخلی لپ تاپ اچ پی خود، از هر چیزی که می تواند لپ تاپ اچ پی شما را از پایین محصور کند اجتناب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   علت مشکل اتصال کوتاه لپ تاپ

لپ تاپ اچ پی خود را با زاویه ای راحت بالا بیاورید

بهترین راه برای تضمین تهویه مناسب این است که لپ تاپ اچ پی خود را بالاتر از سطح کار خود قرار دهید. پایه‌های لپ‌تاپ اچ پی و پایه‌های دیواری به‌طور گسترده در دسترس هستند، اما می‌توانید با کتاب یا شی‌های کوچک مشابه بداهه‌پردازی کنید.

 لپ تاپ اچ پی و محل کار خود را تمیز نگه دارید

در حالی که فرش‌ها، پتوها و سایر مواد می‌توانند به طور جدی تهویه را مهار کنند، اجازه می‌دهند گرد و غبار دریچه‌ها را مسدود کند یا روی اجزا جمع شود می‌تواند اثر مشابهی داشته باشد.

برای جلوگیری از تجمع و گرمای بیش از حد، باید به طور دوره‌ای محل کار خود را گردگیری کنید و لپ‌تاپ اچ پی خود را با سواب‌های پنبه‌ای یا هوای فشرده تمیز کنید – در حالی که خاموش است. همچنین چندین راه برای تنظیم لپ تاپ hp شما وجود دارد.

راه حل های نرم افزار و تنظیمات

اگر همه موارد بالا را انجام داده اید اما هنوز به راه هایی برای خنک کردن لپ تاپ اچ پی خود نیاز دارید، گزینه های نرم افزاری و تنظیماتی وجود دارد که می تواند به جلوگیری از داغ شدن بیش از حد کمک کند.

 عملکرد و تنظیمات معمولی لپ تاپ اچ پی خود را درک کنید

دانستن مشخصات فنی لپ تاپ اچ پی برای درک عملکرد آن ضروری است. اگر کاربر پرکاربرد رسانه‌ای هستید، احتمالاً مقداری گرمای اضافی جمع می‌شود. با این حال، اگر کاربر کم حجمی هستید که با مشکل مشابهی مواجه هستید، ممکن است مشکلات بزرگتری وجود داشته باشد.

این مطلب را از دست ندهید   وصل نشدن لپ تاپ به اینترنت

وضعیت لپ‌تاپ اچ پی شما هر چه باشد، باید تنظیمات برق خود را که از طریق رابط تنظیمات معمولی در لپ‌تاپ اچ پی‌های ویندوز 10 قابل مدیریت است، حفظ کنید. یک نکته ساده این است که روشنایی صفحه نمایش خود را کاهش دهید.

نرم افزار تمیز کردن و امنیت

عملکرد لپ‌تاپ اچ پی شما همچنین می‌تواند به‌دلیل جاسوس‌افزارها و بدافزارهای احتمالی که با استفاده منظم از اینترنت همراه است، به شدت آسیب ببیند.

بسیاری از خدمات رایگان و پولی با اسکن ویروس و محافظت وجود دارد که از نصب این نرم افزار توسط اشخاص ثالث بر روی لپ تاپ اچ پی شما جلوگیری می کند. بدافزارها و نرم افزارهای جاسوسی می توانند عملکرد را مهار کرده و در نتیجه انباشت گرما را افزایش دهند.

لوازم خنک کننده باید در نظر گرفته شود

 تشک های خنک کننده

یکی از در دسترس ترین راه حل های لوازم جانبی، پد خنک کننده لپ تاپ اچ پی یا حصیر است.

به عنوان یک درج صاف که به طور مساوی بین لپ تاپ اچ پی و سطح کار شما قرار می گیرد، طراحی شده است تا گرما را از فعال ترین اجزای دستگاه شما جذب کند و آن را دور کند. بیشتر آنها به صورت صاف یا زاویه دار قرار می گیرند و گاهی اوقات در پایه ها ادغام می شوند. بسیاری از آنها فن USB دارند.

 غرق حرارت

افزودن هیت سینک، چه خنک کننده با هوا یا مایع، به لپ تاپ اچ پی شما می تواند کار فشرده تر و گران تر باشد، اما یکی از مستقیم ترین راه حل ها برای پراکندگی گرمای اضافی است. سینک گرما را از اجزای مجاور جذب می کند و سپس به سرعت آن را از طریق تهویه استاندارد پخش می کند.

این مطلب را از دست ندهید   تنظیم حسگر اثر انگشت لپ تاپ

وصل نشدن لپ تاپ به اینترنت

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 13 =