نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ hp

لولای لپ تاپ hp از آن دست قطعاتی که به دلیل پر کاربرد بودن و در معرض ضربه بودنشان، احتمال بروز خرابی و اشکال در آن ها بسیار است. در صورت وارد شدن ضربه به لپ تاپ اچ پی، لولای این دستگاه، صفحه نمایش و کیبورد آن، بخش هایی هستند که احتمال شکستگی و آسیب در آنها بالاست. بنابراین جهت پیشگیری از بروز اشکال در آنها، بهتر است نهایت احتیاط در زمان جابجایی و حمل را داشته باشید. در صورت بروز اشکال در لولای لپ تاپ می توانید خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ hp را با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی دریافت نمایید.

کارشناسان ما در پارت تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ hp اشکال پیش آمده در لولاها و اتصالات این دستگاه را بررسی کرده و با تعیین سطح خرابی پیش آمده در آن اقدام به تعمیر و یا تعویض این بخش از لپ تاپ می نمایند. اخذ هزینه خدمات ارائه شده در ارتباط با تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ اچ پی همچون سایر سرویس های مرتبط با این دستگاه بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران صورت می پذیرد. برخی از شایع ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ hp عبارتند از:

تعویض لولای لپ تاپ hp

  • تعمیر لولای لپ تاپ ( انواع لولای لپ تاپ به صورت تاشو و گردشی)
  • تعویض لولای انواع لپ تاپ
  • ترمیم و رفع شکستگی لولای لپ تاپ
  • روند تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ hp
این مطلب را از دست ندهید   کرش ویندوز لپ تاپ

روند تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ hp بسته به اشکال پیش آمده در این قطعه و سطح خرابی آن متفاوت است. گاه لولای لپ تاپ شکسته و امکان تعمیر آن وجود ندارد. در این وضعیت کاربر ناچار است هزینه تعویض لولای لپ تاپ را پرداخت نماید. اما در شرایطی که اشکال پیش آمده در لولا، جزیی بوده و امکان بهسازی آن وجود دارد، هزینه تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ hp، پس از بررسی های کارشناسانه، به صاحب دستگاه اعلام شده و عملیات تعمیر آغاز می گردد.تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ hp

از آنجا که جنس لولای لپ تاپ ها، عموماً ترکیبی از فلزات و آلیاژ های مختلف است بنابراین استفاده از روش جوشکاری چندان کارساز نیست زیرا این کار باعث ضخیم شدن لولاها شده و سبب می شود تا لولا دیگر به درستی سر جای خود قرار نگیرد.

در چنین شرایطی می بایست لولای شکسته با نمونه سالم آن تعویض شود. اگر شکستگی لولای لپ تاپ زیاد و وسیع باشد، امکان تعمیر یا جوشکاری این قطعه وجود نخواهد داشت؛ زیرا فشار زیادی روی آن وجود دارد و اگر از حالت یکپارچه خارج شود، آسیب پذیر می شود. شایان ذکر است تمامی خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ hp در این مرکز قابل دریافت است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =