نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهنمای انتخاب مرورگر لپ تاپ

مرورگرها معمولاً بهترین ابزار برای گشت و گذار و خریدهای اینترنتی هستند از این رو انتخاب مرورگر مناسب و سازگار با سیستم عامل همواره از اهمیت بالایی برخوردار است.

تولیدکنندگان مرورگرهای اینترنتی همواره برای جذب تعداد کاربران بیشتر به دنبال افزودن قابلیت‌های جدید روی محصولات خود هستند. برای آشنایی بیشتر با قابلیت و امکانات مرورگرهای ویندوز این مطلب را از دست ندهید.

انواع مرورگر ویندوز از نظر سرعت

مهم‌ترین مؤلفه در انتخاب مرورگر مناسب سرعت بالای انتقال مطالبی است از این رو در این بخش پر سرعت‌ترین مرورگرهای لپ تاپ و کامپیوتر معرفی می‌شوند.

مایکروسافت Edge

یکی از بهترین مرورگرهای حال حاضر و سازگار با ویندوز 10 است. این مرورگر به دلیل هماهنگی بالا با سیستم عامل ویندوز تجربه جالبی از وب گردی و خریدهای اینترنتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مشخصات فنی و ظاهری مایکروسافت Edge

ظاهر این مرورگر به شدت کاربرپسند و سرعت بالایی در انتقال مطالب دارد. مرورگر مایکروسافت در رتبه بندی جهانی بسیار خوب عمل کرده و توانایی پشتیبانی از حالت خواندن (reading mode)، حالت کورتانا و امنیت مناسب را داراست.

قابلیت‌های برنامه گوگل کروم

  • قدیمی‌ترین مرورگر اینترنتی؛
  • قابلیت شخصی سازی اطلاعات کاربر؛
  • سرعت بالا در انتقال مطالب؛
  • تغییر تنظیمات بسته به شرایط کاربر؛

مشخصات فنی مرورگر فایرفاکس

بدون شک فایرفاکس را می‌توان یکی از برترین مرورگرهای سیستم عامل ویندوز معرفی کرد که طی چند سال اخیر به دلایل مختلف از جمله سرعت بالای انتقال اطلاعات، استفاده از افزونه‌های مختلف، انعطاف پذیری و توانایی سازگاری با انواع سیستم عامل توانسته جایگاه مناسبی در دنیای وب کسب کند. علاوه بر ویژگی‌های بالا مرورگر فایرفاکس با مسدود کردن تبلیغات اضافی از ارسال اطلاعات شخصی کاربران جلوگیری می‌کند.

این مطلب را از دست ندهید   آپدیت کردن بایوس لپ تاپ

آشنایی با امکانات نرم افزار اپرا

اپرا سرعت بالایی در انتقال داده‌ها داشته و رابط کاربری مناسبی دارد اما متاسفانه کم‌تر مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. اپرا از کلیه افزونه‌های مرورگر کروم پشتیبانی کرده همچنین برای کاربرانی که اتصال اینترنت ضعیفی دارند گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود.

مهم‌ترین مزیت مرورگر اپرا استفاده از وب سایت‌های اینترنتی حساس (مانند درگاه‌های پرداخت) و افزایش سطح امنیت اطلاعات است.

استفاده از قابلیت ad-blocker و ذخیره انرژی از دیگر امکانات مرورگر اپرا محسوب می‌شود.

Vivaldi مرورگری با قابلیت شخصی سازی اطلاعات

Vivaldi جزء بهترین مرورگرهای ویندوز و دارای رابط کاربری جذاب است. این مرورگر امکان ایجاد تغییرات ظاهری بخش‌های مختلف را فراهم کرده همچنین توانایی نصب انواع افزونه‌ها را دارد.

مزایای مرورگر Vivaldi

  • توانایی تقسیم صفحه ویندوز،
  • مجهز به قابلیت نوشتن و پشتیبانی از دستورات ماوس؛

مطلب پیشنهادی : آموزش فعالسازی قابلیت Clean boot در ویندوز لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + نه =